AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #1 Del Skrevet 12. mai 2012 Her sitter jeg, inne og vet ikke hva jeg skal gjøre. Kikker ut av vinduet og blir deprimert. Enda en solskinnsdag jeg kaster bort ved å ikke gjøre noe som helst.. Hva gjør dere på en solskinnsdag som denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadzia626 Skrevet 12. mai 2012 #2 Del Skrevet 12. mai 2012 Ikke noe som helst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #3 Del Skrevet 12. mai 2012 Sitter på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 12. mai 2012 #4 Del Skrevet 12. mai 2012 Solskinnsdag? Her er det regn, regn og atter regn.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #5 Del Skrevet 12. mai 2012 Nettopp kommet hjemfra 3 timers tur med venninne og hunden Er nå i gang med å lage pizzadeig til kveldens hjemme lagde italienske pizza En fantastisk dag i solen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 12. mai 2012 #6 Del Skrevet 12. mai 2012 På starten lot jeg kattene ta noen første skritt i gresset. Moro å se. Så dri vi camping og trillet, og nå sitter vi å nyter kveldssola ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 12. mai 2012 #7 Del Skrevet 12. mai 2012 Neimen ikke mye solskinn å snakke om her.. Grått, trist og kaldt. Sov lenge, slumret i senga med kjæresten, gjort unna litt husarbeid, vært på tur med bikkja, handlet på butikken og begynner nå på middagen. Når det faktisk er solskinn ute, blir jeg også depressiv av å bare sitte inne å ikke gjøre noe. Da gjelder det å ta fatt på noe; vårrengjøring av bilen, sole seg, gå på tur o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #8 Del Skrevet 12. mai 2012 har lagt inn noen innlegg. Hvis jeg ikke er anonym så gidder ikke folk å svare :-/ men sånn er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elyssa Skrevet 12. mai 2012 #9 Del Skrevet 12. mai 2012 Her sitter jeg, inne og vet ikke hva jeg skal gjøre. Kikker ut av vinduet og blir deprimert. Enda en solskinnsdag jeg kaster bort ved å ikke gjøre noe som helst.. Hva gjør dere på en solskinnsdag som denne? Sånn har jeg det også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 12. mai 2012 #10 Del Skrevet 12. mai 2012 Løper fram og tilbake over brua som ligger rundt 50 meter fra der jeg bor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blackbird Skrevet 12. mai 2012 #11 Del Skrevet 12. mai 2012 Sånn har jeg det også.. ... :-/ har også opplevd dette Elyssa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødtoppen86 Skrevet 12. mai 2012 #12 Del Skrevet 12. mai 2012 Tatt en joggetur og ellers vært inne og sett på tv. Nå skinner sola fra blå himmel, og jeg sitter inne med pcen Fikk lyst til å gå tur egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 12. mai 2012 #13 Del Skrevet 12. mai 2012 planter solsikkefrø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 12. mai 2012 #14 Del Skrevet 12. mai 2012 Akkurat kommet fra en laaang dag på jobb! Nå blir det pizza og avslapning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
belle_ Skrevet 12. mai 2012 #15 Del Skrevet 12. mai 2012 Vært på lesesalen og lest til eksamen i hele dag, og nå, har solen forsuvnnet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #16 Del Skrevet 12. mai 2012 Løper fram og tilbake over brua som ligger rundt 50 meter fra der jeg bor Hvorfor? Er det sånn tvangstanketing? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #17 Del Skrevet 12. mai 2012 Jeg er en av de som er oppdratt til "ut på tur aldri sur". Så det å være inne en hel dag er tabu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 12. mai 2012 #18 Del Skrevet 12. mai 2012 Maler hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #19 Del Skrevet 13. mai 2012 Heiet på bedriftslaget på jobben, som løp Holmenkollstafetten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 13. mai 2012 #20 Del Skrevet 13. mai 2012 På starten lot jeg kattene ta noen første skritt i gresset. Moro å se. Så dri vi camping og trillet, og nå sitter vi å nyter kveldssola ute. Herlighet, sånn er det å skrive fra telefonen, ja. Vi dro på camping og GRILLET, vi trillet ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå