Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har internett fra canal digital i blokka her.

Jeg opplever at det detter ut heeeeeele tida. Samme gjør naboen.

Har du internett fra canal digital og er du fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sommeren 2010 flyttet jeg inn i en blokk med internett fra canal digital, de første mnd opplevde jeg at det datt ut ca 1-2 ganger i uka og så gikk det over, så jeg var fornøyd. Jeg flyttet ut i februar. Kanskje dere bør ringe canal digital?

Endret av Pia82
Skrevet

Ikke merket at det har ramlet ut foreløpig.

Skrevet

Jeg har snakka med de flere ganger. Sist fikk jeg nytt modem. Etter at jeg fikk nytt modem så trodde jeg kanskje det var routern, men naboen og jeg har ikke lik router, så da kan det vel ikke være at begge to har dårlig router?

Og hvis det skulle kanskje være det, har dere noen tips om noe bra routere? Jeg har ikke mye kunnskap om routere, men hvordan vil en eldre router være i forhold til en nymotens router?

Skrevet

Det kan kanskje hjelpe å bytte frekvens på routeren, det hjalp her. Men nå har ikke jeg Canal Digital.

Skrevet

Hvordan gjør jeg det da? hehe som sagt kan ikke mye om det

Skrevet

Hadde samme problem med CD

Skal aldri ha CD igjen, det er sikkert

Skrevet

Hvordan gjør jeg det da? hehe som sagt kan ikke mye om det

Det kommer ann på hva slags router du har ;)

Skrevet

Vi har internett fra CD via kabel, og i løpet av fem år har det kanskje ramlet ut en håndfull ganger til sammen. Heller aldri noe problem med å få tak i kundeservice på telefon når man trenger det, f.eks. ved lengre brudd (type over 15 min) har vi ringt de og de har feilsøkt og fått opp igjen nettet i løpet av minutter.

Skrevet

Jeg vil anbefale deg å ringe til Canal Digital og høre om de har feil på området, eventuelt få feilsøkt og fikset problemet :)

Skrevet

Jeg er inne der nå. Er ikke noe 1,6 der, men den stod på 11. Kan jeg bare bytte til hvilken som helst?

Skrevet

Jeg er inne der nå. Er ikke noe 1,6 der, men den stod på 11. Kan jeg bare bytte til hvilken som helst?

Mente 1 eller 6 eller 11 ;) Du kan bare prøve deg frem, og se om du finner en frekvens som er bedre enn andre.

Skrevet

Aaaah heheh, vel jeg bytta til 6 nå så får vi se :)

Takk for hjelpen :)

Skrevet

Aaaah heheh, vel jeg bytta til 6 nå så får vi se :)

Takk for hjelpen :)

Ikke noe problem, du får se om det hjelper ;)

Skrevet

Har selv internett fra Canal Digital og er ikke misfornøyd så langt. Har grunnpakka inkludert i husleie, men for 350 kr ekstra i måneden får jeg 70/12 MB-linje. Kan ikke akkurat klage..... :) Jeg mister tilgangen av og til, men det har jeg funnet ut er på grunn av routeren min, og ikke CD.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...