Gå til innhold

Er det blitt in igjen med skjørt utenpå treningstightsen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det har vel kanskje aldri vært in med skjørt utenpå treningstightsen, men det for noen år siden var det veldig in med skjørt utenpå buksen. Dette blir av flere klassifisert som den verste 90talls-moten.

Men for en stund tilbake begynte jeg å trene og leita derfor etter en treningsbukse på nettet. La merke til at flere av nettbutikkene hadde tights med skjørt utenpå.

I tillegg såg jeg nå at det blir reklamert for treningstøy på sparkibaken.se, og der har hun også tatt med en tights med skjørt utenpå. Bilde her: Min lenke

Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe så stygt.. :sukk:

• Liker 3
Skrevet

Noe så stygt.. :sukk:

Enig!

Skrevet

Synes ikke det er pent selv nei, men har sett et par stykker med det i det siste.

Ser for meg at det kan appellere litt til kvinner med komplekser for rumpa. Ser av og til noen damer som alltid har en genser knytt rundt livet når de trener, og har overhørt at grunnen er at de ikke føler seg vel med bare tights, fordi den dekker for lite.

AnonymBruker
Skrevet

Håper det blir skikkelig in slik at jeg tør å gå med en slik. Tør det ikke når så mange syns det er stygt. Syns det er søtt og feminint og skjuler både rumpe og litt hengemage.

• Liker 4
Skrevet

Det der var bare -ekstremt- stygt! :P

• Liker 1
Skrevet

Det første jeg tenker er at noe slikt må være beregnet på tennis eller noe?

Forøvrig skjønner jeg absolutt ikke hva et skjørt har å gjøre utenpå treningstightsen å gjøre. Jeg trener i tights fordi jeg synes det er 10x mer funksjonelt enn andre treningsbukser med tanke på å få kontroll og kontakt med kroppen når jeg gjør ulike øvelser. Ser for meg at et slikt skjørt hadde blitt skikkelig i veien, og i tillegg er det ikke særlig pent i mine øyne.

• Liker 1
Skrevet

Jeg så ei som gikk med noe sånt idag... Det var ikke veldig pent. Men hver sin smak :)

Skrevet

Det var ikke pent! Håper ikke det blir in..

• Liker 1
Gjest Jytte
Skrevet

Jeg synes det var fint og kunne godt tenkt meg en sånn. Selv bruker jeg et slags overtrekksskjørt fra Indiska når jeg går tur i tights. Synes rett og slett det er mindre pent når voksne folk går med stramme tights og korte topper - utenom treningslokalet.

Tights elsker jeg både til mine daglige spaserturer og sykkelturer - men å gå med det uten å dekke rumpe og lår er utenkelig. Selvom jeg er en godt trent kvinne så er det ikke fint.

• Liker 1
Gjest Jytte
Skrevet

Det var ikke pent! Håper ikke det blir in..

Jøss, MÅ du bruke det hvis det blir in - selvom du ikke liker det selv?

• Liker 1
Skrevet

Jøss, MÅ du bruke det hvis det blir in - selvom du ikke liker det selv?

Nei, selvfølgelig ikke. men da må jeg se andre bruke det. Likte ikke når folk gikk rundt i onepiece offentlig heller.

• Liker 3
Gjest Jytte
Skrevet

Nei, selvfølgelig ikke. men da må jeg se andre bruke det. Likte ikke når folk gikk rundt i onepiece offentlig heller.

Å hjelpe meg, sier jeg bare :jepp:

• Liker 1
Gjest scorpius
Skrevet

Jeg husker jeg synes jeg så jævlig kul ut med "bukse-skjørt" på 90-tallet, men nå hadde jeg sett innmari harry ut med det.

Skrevet

Jeg trodde man skulle bruke det for seg selv jeg,UTEN noe tights under,type "joggeskjørt" eller noe :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke det er en spesielt fin kombinasjon, men har forståelse for at den kan komme til nytte. Personlig har jeg opplevd å bli glodd på bakfra mens jeg har trent på tredemøllen iført treningstights, og ser for meg at dette kan være et alternativ for å unngå problemet. Samtidig synes jeg det er trist å måtte kle på seg plagg man ikke synes er fine pga. ekle menn. Én ting er å kle seg upassende, en annen ting er å måtte endre klesstilen (som allerede er presentabel) for å unngå å bli nedstirret av menn.

Skrevet

Når det kun er skjørt, men en shorts under syntes jeg det er fint! Jeg HATER thights! Og HATER joggebukse/store bukser, så jeg sliter litt når jeg trener. Blir som oftest slike yogabukser e.l. fra H&M fordi jeg egentlig ikke liger noe annet. Sånn som på f.eks siste linken syntes jeg var helt greit! Føler meg mye mer vel i skjørt enn i tights!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...