Gå til innhold

Liker kvinner menn i tights?

Anbefalte innlegg

Gjest tightsmannen
Skrevet

Tenner kvinner på å se menn i løpetights?

Videoannonse
Annonse
Gjest _La Femme
Skrevet

Det er ikke en av mine fetisjer, nei. Ikke at jeg har noe imot det. Det er bare.. whatever.

• Liker 1
Skrevet

Så absolutt ikke :gjeiper:

• Liker 3
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Ikke denne kvinnen i hvert fall

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei! :rope:

• Liker 5
Skrevet

Jeg synes det er stygt på både kvinner og menn.

• Liker 3
Gjest Quake
Skrevet

Nei...

nei

nei

nei

nei

nei

nei

og

nei...

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg tror en del menn tillegger kvinner egenskaper vi ikke har, men som gjelder mer for menn. Det dukker stadig opp spørsmål her inne om kvinner tenner på ditt og datt, f.eks tights. For min egen del blir jeg ikke tent kun av å se på en mann, det skal litt mer til.

Jeg kan synes at enkelte ting ser flott ut og andre ting ikke så flott, men tent, nei. Treningstights på menn er ikke fint, uansett.

• Liker 2
Skrevet

Har faktisk vært sammen med en kar som brukte tights nå og da, og ut i fra den erfaringen kan jeg trygt si at det ikke er noe for meg. :P

Gjest Gjest
Skrevet

NEI huff ikke i det heletatt. Syns det er ille nok at de bruker morgenkåpe.

Skrevet

Absolutt ikke!

Skrevet

Er ikke sånn at jeg går rundt å tenner på menn i grunn.. Gjør vi kvinner det i det hele tatt? Eller er det bare meg som er rar, alle menn tror jeg tenner av å se på tissen dems osv.

Uansett, til poenget ditt. Menn i løpetights synes jeg er bra. Men jeg tenner ikke på det!

Skrevet

NEI huff ikke i det heletatt. Syns det er ille nok at de bruker morgenkåpe.

Slåbrok heter det når herrer ifører seg den type plagg.

Menn med tights uansett formål er veldig usexy selvom jeg må medgi at Robin Hood bestandig har fått hjertet mitt til å dunke fortere. Ser at det er en del godt voksne menn på treningssenteret med sykkelbukser og med pannebåndet fra fortiden. Hva er greien med det?

• Liker 1
Skrevet

Nei! Har til gode å se en mann som ser bra ut i tights :)

Skrevet

Nei

Gjest Fizbo
Skrevet

KAN være sexy, men det kan også være langt fra sexy.

Kommer helt ann på mann og tights!

Skrevet

Nei fysj. Uansett mann, uansett tights uansett... alt... Menn i tights er IKKE fint. I mine øyne. Hvertfall har jeg tilgode å se en som kler det, å i alle tilfellers skyld ville jeg vært så vanvittig i mot det at hadde det på mirakuløst vis skjedd at en mann kler en tights så hadde det ikke vært fint uansett.. Øh... Ja. Har jeg fått uttrykket min avsky klart nok :-P? Jeg har å sett veldig mange menn i det siste, på treningssentre eller på joggetur i gatene iført tights og pannebånd. Jeg skjønner hvertfall ikke greia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...