AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #1 Skrevet 12. mai 2012 Hva ville dere gjort annerledes hvis dere fikk sjansen til å bygge på nytt? Driver å planlegger hus, og er redd for å glemme noe vi kommer til å angre på.
Nora90 Skrevet 12. mai 2012 #2 Skrevet 12. mai 2012 Jeg og kjæresten driver og pusser opp hus fra 80-tallet nå, og jeg skulle så inderlig ønske at vi kunne bygget nytt! - Mange stikkontakter - Gode planløsninger - Store og luftige bad - Internettutgang i alle rom - Spotter i tak - Spisskammer - Gjennomtenkt vaskerom
Gjest chiki Skrevet 13. mai 2012 #4 Skrevet 13. mai 2012 Vi har nettopp kjøpt helt nytt hus, men var ikke vi som tegnet det. Dette ville jeg gjort annerledes: -mulighet til tv-uttak på flere rom -flere stikkontakter -mindre lytt, hører lett tv og gåing over stuegulvet ned på soverommet -flere kjøkkenskap, men dette er jo fult mulig å endre:) Men er igrunnen ekstremt fornøyd med huset!
Gjest Surrehodet Skrevet 13. mai 2012 #5 Skrevet 13. mai 2012 Ekstra inngang, gjerne med dusjkabinett der slik at gjørmete unger og hund kan spyles før de går videre inn i huset. Flere uttak til hageslange slik at man kan spyle rundt hele huset. Stor entre, med plass til skaper som rommer både vinter og sommer sko/tøy. Direkte inngang til eget bad for foreldresoverom, og kjøkkenskaper som går helt til taket(mindre å vaske)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå