Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

166 cm, 59 kg, langt mørkt bølgete hår med rødskjær i og gråblågrønne øyne (jeg liker å si at de er grå, men det kommer an på lyset) :D

Skrevet

Jeg ser ut gjennom vinduet som regel, men i blant gløtter jeg litt på døren for å se ut.

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg er litt kameleon....

The hard facts: 167cm høy, tynn (sier folk), men med muskler... Mørkt halvlangt hår med striper og skråklippet lugg. Mørke blå/grønne øyne.

Ellers er jeg også av typen babyface, men det er ikke så dumt i en moden alder av 32 :wink:

Jeg kler meg aller mest i jeans eller svarte klær, og liker best en røff stil. Ellers kan jeg av og til slå til med damete stil og høye hæler. Jeg er ikke spesielt "girlie" av meg, og ikke så veldig jålete. Noen kan kanskje oppfatte meg som litt alvorlig, men det er på overflaten.

Skrevet

Ca 170 høy, passe slank (selv om bestemor alltid sier jeg er for tynn :ler: ) Lyst hår til midt på ryggen. Blå øyne. Sosial og sprudlende. Beste komplimentet jeg har fått er når ei jeg kjenner sa til meg at jeg er en virkelig livsnyter 8)

Skrevet

litt over 170, lys blond og 5 kilo for mye :ler: Flere her har sett bilde av meg faktisk.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ca. 170 cm, sånn passe slank(mot normalt eller noe sånt :). Grønne øyne, blondt langt hår.

Sagt om meg: Godt humør, omtenksom og snill, tenker veldig ofte koffert.

Kles stil: Må vi.... Samler på fine klær, kjoler spesielt og når jeg skal ut slår det aldri feil. Kjolen blir vraket, og på med buksedrakt. Jeg er et håpløst tilfelle ifølge mine veninner. Liker best litt klassisk stil, bukser da seff., og lite stasj. Jeg kan godt være rocka i stilen, veldig skjelden damete. Jobber med saken :D

Skrevet
Ca. 170 cm, sånn passe slank(mot normalt eller noe sånt :). Grønne øyne, blondt langt hår.

Sagt om meg: Godt humør, omtenksom og snill, tenker veldig ofte koffert.

Kles stil: Må vi.... Samler på fine klær, kjoler spesielt og når jeg skal ut slår det aldri feil. Kjolen blir vraket, og på med buksedrakt. Jeg er et håpløst tilfelle ifølge mine veninner. Liker best litt klassisk stil, bukser da seff., og lite stasj. Jeg kan godt være rocka i stilen, veldig skjelden damete. Jobber med saken :D

Og gjesten det var meg, men det visste dere vel allerede :D

Gjest Katarine
Skrevet

Høy og slank, med glatt brunt hår til litt nedenfor haken, og brune øyne. Potetnese og runde kinn.

Skrevet

<-- Sånn ser jeg ut da.

Beskjeden jente med sterke meninger som ingen kan rikke på! :ler: 168 cm høy, og 62 kilo. Grønn/brune øyne.

Skrevet

Jeg er 173 høy, for øyeblikket brunt mellomlangt hår, med lang lugg, men er vel mer lys kommune, fra naturens side.

Veier selvfølgelig litt mer enn hva jeg er fornøyd med, men så har jeg i alle fall pupper, rumpe og lår :wink:

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Passe høy, passe vekt, passe former, kort hår som skal bli langt. :D

Skrevet

Vel, siden jeg er mann tilater jeg meg selv og være litt nyaktig:

182cm, 70kg, brunt krøllet kort hår, pene øyne tror jeg... men resten på ansiktet er litt usymetrisk og sånn.. Litt for tynn overkropp, men gode bein!

Skrevet

176cm, feit som faen med sort hår til skuldrene og blå øyne. (Superduperblek hud)

Skrevet

som på gwynnie-avataren min vel!

:hoho:

(As though!)

Skrevet

Jålete, men usminket. Sta&egen. Irriterende ærlig. Blauthjerta. Rak i ryggen. Det er meg det!!

1.68, litt for breie hofter, grønne øyne og svart/brunt hår som når meg til rumpa!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...