corrado Skrevet 16. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2012 Fikk hør en vits her i dag... Flir... 7 små dverger kom til paven og spurte om det fantes dvergnonner. - Nei, sa paven. - Det var det jeg sa, sa den ene dvergen til den andre, du har pult en pingvin...... 2
BoringMachines Skrevet 1. juni 2012 #6 Skrevet 1. juni 2012 Vits: Presten skulle vie et par, der brudgommens navn var Hans Lem. Presten tenkte for seg selv at "vil du ha Hans Lem som hos deg står" ikke hørtes spesielt bra ut, og spurte dermed brudgommen om han ikke hadde et mellomnavn. "Joda", svarte brudgommen. "Jeg heter Hans Tore". 2
sauen87 Skrevet 2. juni 2012 #7 Skrevet 2. juni 2012 Gåte: 3 menn kommer til et vandrehjem og vil overnatte. Et tremannsrom koster 25 kroner. De tre mennene gir resepsjonisten 10 kroner hver. De har altså betalt 30 kroner. Resepsjonisten gir mennene tilbake en krone hver - tilsammen tre kroner. De har nå betalt 9 kroner hver, og to kroner i tips. (30-25-3= 2). 9 x 3 = 27. 27 + 2 = 29. Hvor er den siste kronen?
hakunamatata Skrevet 2. juni 2012 #8 Skrevet 2. juni 2012 Gåte: 3 menn kommer til et vandrehjem og vil overnatte. Et tremannsrom koster 25 kroner. De tre mennene gir resepsjonisten 10 kroner hver. De har altså betalt 30 kroner. Resepsjonisten gir mennene tilbake en krone hver - tilsammen tre kroner. De har nå betalt 9 kroner hver, og to kroner i tips. (30-25-3= 2). 9 x 3 = 27. 27 + 2 = 29. Hvor er den siste kronen? Hos resepsjonisten?
Gjest Luna123 Skrevet 2. juni 2012 #9 Skrevet 2. juni 2012 Gåte: 3 menn kommer til et vandrehjem og vil overnatte. Et tremannsrom koster 25 kroner. De tre mennene gir resepsjonisten 10 kroner hver. De har altså betalt 30 kroner. Resepsjonisten gir mennene tilbake en krone hver - tilsammen tre kroner. De har nå betalt 9 kroner hver, og to kroner i tips. (30-25-3= 2). 9 x 3 = 27. 27 + 2 = 29. Hvor er den siste kronen? De betalte 27 kr til sammen (25+2=27) siden de fikk tilbake 3 av dem (30-3=27), så det er vel ingen manglende krone da (med mindre jeg er helt på bærtur)?
sauen87 Skrevet 2. juni 2012 #10 Skrevet 2. juni 2012 De betalte 27 kr til sammen (25+2=27) siden de fikk tilbake 3 av dem (30-3=27), så det er vel ingen manglende krone da (med mindre jeg er helt på bærtur)? Men hvis du tenker at de har betalt 9 kroner hver (fordi de fikk igjen en hver) pluss to kroner i tips så mangler det en krone
Gjest Luna123 Skrevet 3. juni 2012 #11 Skrevet 3. juni 2012 (endret) Men hvis du tenker at de har betalt 9 kroner hver (fordi de fikk igjen en hver) pluss to kroner i tips så mangler det en krone 30 minus de 3 kronene de fikk igjen blir 27, og 27 delt på 3 er 9. Hvis vi reverserer denne prosessen, blir det slik (tror jeg): 3*9=27 Deretter må man huske på å plusse på de 3 kronene vi trakk fra i stad 27+3=30 Man plusser ikke 27 med pengene de tipset med, for de er jo en del av de 27 kronene (25+2=27) Håper dette var forståelig; jeg er ikke så flink til å forklare ting, spesielt ikke når jeg er trøtt. EDIT: Skrev fei ord. Endret 3. juni 2012 av Luna123
Wonders Skrevet 25. juni 2012 #16 Skrevet 25. juni 2012 - Vet du hvordan appelsinen ble til juice? - Nei. - Han ble pressa til det. - Vet du hvordan man får blåbær? - Man kveler ei ert. *********** Hva kalles soldater som går hånd i hånd? Leiesoldater ******** hva er toppen av meningsløshet? -fotelle en hårreisende historie til en flintskallet mann ************* Det var en gang to steiner som gikk over en vei, plutselig ble den ene steinen overkjørt, da utbrøt den andre: - Hey, er du singel? ******* Fru hansen gikk forbi et utstillingsvindu der det hang noen fine BH`er, da hun fikk høre hva de kostet sa hun: - De får bare henge. ********* Janne drømte at hun spiste en diiiiiger marsmallow. Da hun våknet var puten borte ******** Det var en gang en elefant og en mus som gikk over en bro, elefanten først og musen like bak. Så slapp plutselig elefanten en gedigen elefantbæsj på musen. Det varte og det rakk, og langt om lenge kom musen kravlende ut av bæsjen. Så så den anklagende på elefanten og sa "Og så midt i øyet!". *********** En mann gikk til legen med utslett. Legen: Du skal få hydrokortison av meg, så vil det nok forsvinne etter noen dager. Pasienten: Ka skal æ me Hydro Kort i Son? æ har jo Esso kort i værdal'n! ************** To kyr stod på en eng. Den ene: MØØØ Da sa den andre; Søren og! Det haddde jo jeg tenkt å si! ********* Hørt om han som ikke kunne sykle for faren satt i styret *********** En mann bæres inn på legevakten med beinbrudd, blåmerker og en golfklubbe vridd runt halsen. -"Hva har skjedd" spør legen, -"Jeg spilte en runde golf med min kone da hun slo ballen ut i en åker med kyr. Vi gikk dit for å lete, da jeg så en av kyrne hadde noe hvitt i rompa gikk jeg dit og løftet på halen - og ganske riktig der var det en golfball med min kones initialer. Jeg løftet opp kuhalen og ropte til min kone - "Den hær ser ut som din!" Etter det husker jeg ikke mer...!! ************ 1
Gjest Stille vann Skrevet 25. juni 2012 #17 Skrevet 25. juni 2012 (endret) Det var en gang to bæsjklumper som skulle rane en bank. På veien dit traff de på en diare. "Kan jeg få bli med?" spurte diareen. "Nei, dette er kun for hardinger" svarte bæsjklumpen. ........not......... Jeg er elendig på å huske vitser, dette er den eneste jeg kan... Endret 25. juni 2012 av Stille vann 1
Millimani Skrevet 19. juli 2012 #20 Skrevet 19. juli 2012 Så var det svensken som listet seg forbi medisin-skapet. Han ville ikke vekke sovetablettene... ~~~~ En meget nærsynt, gammel dame, ser på etiketten på en flaske som har påskriften "GIFT" under et dødninge-hode. "Nei og nei, tenk at man kan bli gift med et sånt utseende!" ~~~~ I en militærleir hadde sersjanten kommandert rekruttene til å ta 40 armhevinger. Etter en stund sier den ene av dem "Nå klarer jeg ikke flere". Sersjanten sier "Som straff skal du gå ut å vanne plenen". -"Men sersjant, det regner jo ute!" -"Ikke prøv å lur deg unna. Du kan ta på deg regnfrakk!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå