Gjest sexysadie Skrevet 28. januar 2004 #1 Skrevet 28. januar 2004 Hun hater kvinner som gjør seg til for menn , og vil ikke hive en eneste av pelsene sine fordi hun er sint på slike som elsker dyr mere enn de elsker mennesker..... Har ellers lest ett par tråder hvor hun svarer folk når hun blir sur. Så hva skjer hvis jeg nå får henne skikkelig sint? Lady Heather: Hvilken av pelsene dine liker du aller best?
Anna Lovinda Skrevet 28. januar 2004 #3 Skrevet 28. januar 2004 For å ta det første først: Jeg hater ikke kvinner som gjør seg til for menn, men misliker fenomenet. Jeg vil ikke kaste pelsene mine fordi jeg fryser, og fordi jeg liker dem. Hva som skjer når jeg blir skikkelig sint? Jo, da fyrer jeg av en skikkelig ladning dynamitt. Favorittpelsen min er minkpelsen jeg kjøpte hus Holt Renfrew.
Gjest sexysadie Skrevet 28. januar 2004 #4 Skrevet 28. januar 2004 Opplys en stakkars Trønder: Holt Renfrew?
Anna Lovinda Skrevet 28. januar 2004 #5 Skrevet 28. januar 2004 http://www.holtrenfrew.com/index2.html
Gjest sexysadie Skrevet 28. januar 2004 #6 Skrevet 28. januar 2004 forstår. Egentlig så kunne jeg godt tenke meg å gni lebestiften din godt inn med pepper.....
Anna Lovinda Skrevet 28. januar 2004 #7 Skrevet 28. januar 2004 Jeg bruker ikke lebestift til hverdags, og når jeg en sjelden gang bruker det - hiver jeg den etterpå. Du skjønner det, at tigerbalsam på lebestiften var engang et morsomt partytriks.
Gjest sexysadie Skrevet 28. januar 2004 #8 Skrevet 28. januar 2004 Jeg bruker ikke lebestift til hverdags, og når jeg en sjelden gang bruker det - hiver jeg den etterpå. Du skjønner det, at tigerbalsam på lebestiften var engang et morsomt partytriks. Det var vel en eller annen du har kødda med som gjorde det da...
Gjest sexysadie Skrevet 28. januar 2004 #10 Skrevet 28. januar 2004 Neida, det var meg som gjorde det. Og hva skjedde derefter?
Anna Lovinda Skrevet 28. januar 2004 #11 Skrevet 28. januar 2004 Det som skjedde etterpå var omtrent like morsomt som det som hendte med han som smurte tigerbalsam mellom to kondomer.
Gjest Moonshadow Skrevet 28. januar 2004 #12 Skrevet 28. januar 2004 sexysadie: Må ikke være så hard mot sakkar menneske.. Kan ikke være lett å ha så lite å komme med :-?
Anna Lovinda Skrevet 28. januar 2004 #13 Skrevet 28. januar 2004 sexysadie: Må ikke være så hard mot sakkar menneske.. Kan ikke være lett å ha så lite å komme med :-?Ja, på seg selv kjenner man andre.
Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2004 #14 Skrevet 28. januar 2004 Favorittpelsen min er minkpelsen jeg kjøpte hus Holt Renfrew. Jeg ble rent bekymret et øyeblikk... Ingen tosnutede jyske???
Bertha Skrevet 28. januar 2004 #16 Skrevet 28. januar 2004 Halllooo-ooo...! Denne saklige diskusjonen dreier seg - så vidt jeg forstår - om pels til oppvarmingsformål. Tosnutet jyske rever er typiske selskapspelser. Korriger meg om jeg tar feil, Heavy Leather?
Gjest Madam Felle Skrevet 28. januar 2004 #17 Skrevet 28. januar 2004 For å ta det første først: Jeg hater ikke kvinner som gjør seg til for menn, men misliker fenomenet. Jeg vil ikke kaste pelsene mine fordi jeg fryser, og fordi jeg liker dem. Hva som skjer når jeg blir skikkelig sint? Jo, da fyrer jeg av en skikkelig ladning dynamitt. Favorittpelsen min er minkpelsen jeg kjøpte hus Holt Renfrew. EHMEHM lady, den derre minken din har du ikke lenger Husker du ikke hva som hendte med den?
Irka Skrevet 28. januar 2004 #18 Skrevet 28. januar 2004 Ikke si at den ble et offer for hennes inkontinensproblemer.
Gjest Moonshadow Skrevet 28. januar 2004 #19 Skrevet 28. januar 2004 Ikke si at den ble et offer for hennes inkontinensproblemer.
Bertha Skrevet 28. januar 2004 #20 Skrevet 28. januar 2004 Ikke si at den ble et offer for hennes inkontinensproblemer. Dersom Madam Felle er et inkontinensproblem, så kan nok det stemme ja. Men jeg formoder at Madam Felle også ønsker å si sitt her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå