Gå til innhold

Min far kaster kattungene i fjellveggen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Isteden for å koste kastrering på katten hiver han dem i fjellveggen . Og ofte ikke før de er flere uker og på det søteste. Jeg forstår ikke at noen klarer gjøre noe slikt! Jeg får vondt langt inni sjelen... : /

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anmeld han.

• Liker 4
Skrevet

Herlig med ansvarsfulle mennesker, altså..

Jeg blir egentlig for sint når jeg leser sånt til å klare å skrive noe fornuftig. Håper egentlig at dette er et trolleinnlegg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Herregud!!! Kan dere ikke gi dem bort da??

Skrevet

Da forstår ikke jeg hvordan du bare kan stå der og se på, i stedet for å hindre ham. Det er ulovlig å ikke hjelpe dyr i nød, vet du det?

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Og du synes det er greit å være vitne til dette uten å annmelde han?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Da ville jeg "stjelt" kattungene før de ble noen uker, og levert dem inn hos en dyrlege for human avlivning. Forklart hva alternativet var.

Du burde skamme deg som bare lar det skje, og ikke gjør noe.

• Liker 6
Skrevet

Nei ikke trolleinnlegg. Han gjør det og en gang sto til og med kattemoren og så på! Han sier det ikke var meningen at moren skulle se det. Jeg klarer ikke like min far slik en datter bør . Han byr meg imot derfor har jeg et ambivalent forhold til han. Dette er vi vokst opp med. Da kan du tenke deg ellers. Anmelde, det bare blir henlagt. Mest graverende er det at mine andre søsken og mor bare ser gjennom fingrene med det. Det er kun mine barn og jeg som raser. Ofte sett den stakkars kattemoren lete fortvilet etter ungene sine. Det går over etter en stund sier han og verste av alt er at han fremstiller seg selv som snill med dyra gir de masse dyr mat osv. Når vi raser ler han bare av oss. Arrgh!

Skrevet

Jeg klarer ikke å skjønne hva som er så oppi kaviarstreken vanskelig med å sterilisere katten sin. Enlighten me, anyone?!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Faren din er en ufølsom drittsekk. :rasende:

Kan ikke du stjele pusedama i noen dager og få henne sterilisert? Hvis du ikke har råd til det sånn uten videre, så tar du heller pengene fra gavebudsjettet hans og sier det er julepresang/bursdagspresang eller noe.

Blir han sur, så får han heller bare bli det.

• Liker 5
Skrevet

Jeg klarer ikke å skjønne hva som er så oppi kaviarstreken vanskelig med å sterilisere katten sin. Enlighten me, anyone?!

Det er vanskelig hvis man er egoistisk og hjernedød.

Hadde faren min eller noen andre jeg kjenner gjort dette så hadde jeg ikke snakket med dem mer. Jeg hadde også tatt den voksne katten og sterilisert henne. Han hadde selvfølgelig ikke fått henne tilbake.

• Liker 3
Skrevet

Nei for han later som han vil beholde dem og vi trodde han så en dag var de plutselig vekk. (i veggen) Jeg hadde ikke midler til dyrlege da jeg bodde hjemme og hadde jeg hadde jeg jo gjort det) Har ikke kontakt med han lenger idag og ikke vært hjemme siden jeg flyttet ut som sekstenåring men via omveier hører jeg han driver på fortsatt. Men håndfast bevis i en straffesak har jeg ikke for han ville nekte og nektet da. Men jeg jo spre propaganda i nærmiljøet og det gjør jeg.

Skrevet

du er et voksent menneske, og så står du bare å ser på han gjøre sånt med små uskyldige dyr?!?!?!?!? da er du på nippet til bli like ille!!!

da må du som et voksent ansvarsfullt menneske dra ut dit, hente katta også levere den en plass den er trygg. sånne folk som dere burde ikke fått lov til å ha dyr!

hvis du ikke vil anmelde han, så kan du sende meg navn og adressa skal jeg faen meg få anmeldt han jeg!

JEG BLIR SÅ FORBANNA!!! :kjefte::kjempesinna:

• Liker 6
Skrevet

Hvis det er sånn at dere ikke klarer å være ansvarlige katteeiere, så burde dere kanskje gi bort katten. :nei::pasha:

Gjest Quake
Skrevet

Koster penger, penger hans ikkert ikke vil bruke "bare på en katt".

Så han kaster heller unger i fjellveggen..det er gratis det.

Skrevet

hadde jeg vist om noe sånt så hadde jeg jammen sjelt katta. så fikk han tro at den var rømt vekk og katten er trygg...skal ikke oppfordre til stjeling altså,men når det er snakk om at folk som holder på som han faren din så ser jeg det som en mulig utvei.

Skrevet

Dersom du er for feig og svak til å konfrontere han med dette, som det tyder på at du er, så kan du jo heller be han om å avlive dem med hammer mot skalle. Da dør de momentant.

AnonymBruker
Skrevet

Nei for han later som han vil beholde dem og vi trodde han så en dag var de plutselig vekk. (i veggen) Jeg hadde ikke midler til dyrlege da jeg bodde hjemme og hadde jeg hadde jeg jo gjort det) Har ikke kontakt med han lenger idag og ikke vært hjemme siden jeg flyttet ut som sekstenåring men via omveier hører jeg han driver på fortsatt. Men håndfast bevis i en straffesak har jeg ikke for han ville nekte og nektet da. Men jeg jo spre propaganda i nærmiljøet og det gjør jeg.

På det du skriver høres det da ut som han har gjort dette gjentatte ganger, så da forstår jeg ikke hvorfor dere har trodd på ham? Jeg forstår at han kan ha ført dere bak lyset første gangen, men ikke om han gjør det flere ganger.

Skrevet

Han er han og meg er meg. Vi har som sagt ikke kontakt idag. Det er mange som vet han gjør dette men ingen kan bevise noe. Jeg har katt og den er sterilisert ja. Jeg tør ikke reise dit heller. Han er voldelig. Men skal levere en anmeldelse. Da har jeg spilt ballen over til systemet. Skal oppdatere dere om hvordan det går. La oss håpe at lovens lange arm nekter han å ha dyr i all overskuelig fremtid!

Skrevet

Og hva tror du det gjør med et barns sjel å vokse opp hos han? Det ligger i ets barns natur å tro på sine foreldre for de har ingen andre. Gang på gang stolte jeg på han.DU SKJØNNER INGENTING! OG NÅ GÅR JEG OG ANMELDER HAN! Nei jeg vil ikke hjem til han. Tør ikke : /

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...