Gå til innhold

Vondt i ene brystet mitt.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er litt bekymret. Jeg oppdagde i går at jeg er øm på ene brystet. Det er på utsiden/oppsiden. Og det er sånn at når jeg tar på så er det ømme punkter. Og de er veldig ømme!. Ømme bryster er ikke uvanlig når jeg skal ha mensen, men da er det helst forren på brystene. Det andre er også litt ømt, men "der det pleier". Og, selvsagt så går jo tanken i rettning av at "tenk om det er noe galt med silikoninnlegget :o ". Men da ville jeg jo tro at det ville vise noe på huden. Det er ikke vondt annet enn når jeg eller ungene kommer borti. Hadde jeg fått en hard dult, så ville det vel blitt blått skulle en tro. Jeg får lett blåmerker.

Huff vet igrunnen ikke hvorfor jeg skriver her, for dere kan jo ikke gjøre noe fra eller til, er vel bare litt bekymret :wink: Mens-vondt i brystene, får dere det på forskjellige steder? Og hvorfor får vi egentlig ømme bryster når vi skal ha mens?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo hende at det bare er mensen ømt.. Mine er også litt ømme/vonde på "utsiden". Kan du ikke se an litt da, sikkert ikke noe å bekymre seg for :D

PS! Når kan en begynne å bade etter en brystforstørrelse?

Skrevet

Du vil ikke ta å ringe en lege / klinikken der du fikk utført operasjonen da ?

Bare for å høre, og være på den sikre siden ?

Fælt å gå å uroe seg og,- selv om det mest sannsynlig er ufarlig ?

Skrevet

Hvordan går det Virgo? Har du fortsatt vondt? Isåfall må du ringe klinikken?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...