Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe meg litt ny sminke, men trenger litt tips om hvilken produkter.

- Conceler: Vil ha en som er lett å påføre uten at den vises (altså den må blandes godt inn i huden) Har en fra mac nå, men synes den vises alt for godt, kanskje feil farge?

- Lett foundation eller lignende, er elendig til å påføre dette, derfor har jeg det ikke, men finnes det ikke en med lite farge i seg, som er lett å påføre og gir LITT "farge", jevner ut huden litt. Vil altså ha en som er lett, enkel å påføre og gir bra resultat. Har ikke mye å dekke til, for å si det sånn, så vil ikke ha en tung fjortisfondation :fnise:

Det tror jeg var det, om det er andre produkter jeg MÅ ha, så gjerne informer om disse også. Til daglig bruker jeg ikke mye sminke: Pudder fra mac, conceler, mascara og øyenskygge.

Videoannonse
Annonse
Gjest foremma
Skrevet

Jeg har en concealer fra Make-up store som jeg liker veldig godt. Den dekker kjempebra, men man må liksom "gni" den inn, hvis du skjønner. Den er delt i tre, med tre forskjellige fargetoner. Gul, hvit/hudgarget og Rød. Gul og rød er selvfølgelig ikke helt gul og rød, men er vel heller snakk om gulskjær og rødskjær. Jeg elsker at man dermed kan bruke de forskjellige tonene til forskjellige ting og få et naturlig resultat. Denne har jeg snart hatt i to år, så egentlig burde jeg kaste den nå, men poenget er at den varer :)

Når det kommer til foundation kan du prøve å blande litt hudkrem med litt foundation. Da får du et jevn resultat som ikke gir den "kalkete" fjortis-looken. Pluss at det ikke er like dyrt :)

Skrevet

Jeg har et forslag til et produkt du bare "må ha": Blush! Da ser man ikke så flat ut. Den trenger ikke nødvendigvis ikke ha mye farge, men litt gjør en stor forskjell! :D

Skrevet

Jeg har et forslag til et produkt du bare "må ha": Blush! Da ser man ikke så flat ut. Den trenger ikke nødvendigvis ikke ha mye farge, men litt gjør en stor forskjell! :D

Ops, ja, altså jeg bruker blush, jeg glemte bare å si det. Hehe! Tips til blush? Jeg er veldig glad i blush med sånne kuler, om du skjønner.

Skrevet

Aner ikke hvordan du ser ut, men Natural Beauty (tror det er det den heter) fra makeupmekka er fin. Ser ikke ut som de har den inne :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...