AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #1 Skrevet 12. mai 2012 Har fått et litt større kjøp utsatt via Cresco. Da skulle jeg først få regning på selve utsetelsesgebyret, så skulle det komme kredittkort i posten(som jeg ikke skal bruke!) og regningen på selve kjøpet skulle også komme senere. Men når jeg fikk den regningen med det gebyret fantes det ikke kid-nummer på den, kommer regningen gjennom da? Og vet de hvem den er fra? Synes det er ganske merkelig at på en vanlig giro var det ikke med kid.nr? Noen som vet om dette er vanlig hos cresco eller?
Gjest Rosemor Skrevet 12. mai 2012 #2 Skrevet 12. mai 2012 Dette er helt vanlig hos Cresco, og hos en del andre kredittkortselskaper. Hvert lån har et unikt kontonummer, og det behøves derfor ikke KID-nummer.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #3 Skrevet 12. mai 2012 Dette er helt vanlig hos Cresco, og hos en del andre kredittkortselskaper. Hvert lån har et unikt kontonummer, og det behøves derfor ikke KID-nummer. Åja, takk for svar:) Da føles det plutselig mye tryggere. Ble litt bekymret for om pengene ikke ha skulle kommet fram.
Frk Midnattsol Skrevet 12. mai 2012 #4 Skrevet 12. mai 2012 Det fungerer slikt at kontonummeret liksom er ditt "private", og at du derfor setter penger rett inn på din kredittkortkonto
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå