Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal reise med norwegian og har skjønt det sånn at jeg kan ha 20 kg i trillekofferten som sjekkes inn på flyet og ti kg i håndbagasjen , stemmer dette ? Ser på f.eks ving at de bare har 10 kg. Noen som vet ?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet hva? Om man kan ha med 20kg bagasje og 10kg handbagasje på norwegian? Det kan man.

Skrevet

Spm ble nok litt uklart. Beklager det!

Ja, det var spm ja :)

Så fint, takk for svar! :D

Skrevet

Men man må vel betale ekstra for kolli som skal sendes, altså de 20 kiloene, må man ikke?

Du kan lese mer om Norwegian og bagasje her.

:heks:

Skrevet (endret)

Norwegian tar betalt for innsjekket bagasje, jo.

Endret av Uglen
AnonymBruker
Skrevet

Jo, 60kr pr kolli om man sjekker inn via nettet, tror jeg? Men ts spør hvor mye en kan ha med, ikke om det koster noe, så jeg tenkte ikke på å skrive det. :)

Skrevet

Ja altså, jeg vet det koster penger for å ha med bagasjen. Men jeg lurer emst på hvor mange kg som er maks tilatt i trillekofferten. Det fikk jeg svar på tusen takk! :D

Grunnen til at jeg lurte er fordi mange andre flyselskap bare har 10 kg i bagasjen...

Skrevet

Ja altså, jeg vet det koster penger for å ha med bagasjen. Men jeg lurer emst på hvor mange kg som er maks tilatt i trillekofferten. Det fikk jeg svar på tusen takk! :D

Grunnen til at jeg lurte er fordi mange andre flyselskap bare har 10 kg i bagasjen...

Har aldri vært ute for et eneste selskap som bare har 10 kg i innsjekket bagasje. De fleste har 20, enkelte og 23 og noen få enda mer.

Kabinbagasje varierer mellom 5 og 10 kilo, hvis jeg ikke husker helt feil.

:heks:

• Liker 1
Skrevet

Skal reise med norwegian og har skjønt det sånn at jeg kan ha 20 kg i trillekofferten som sjekkes inn på flyet og ti kg i håndbagasjen , stemmer dette ? Ser på f.eks ving at de bare har 10 kg. Noen som vet ?

Hvordan klarer du å lese av Vings hjemmesider at man bare kan ha med 10 kg?

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Det er vel 20 kg tilsammen med innsjekket bagasje (trillekoffert)+Håndbagasje= 20 kg.Mulig jeg tar feil, i så fall vil jeg vite gjeldende regler.

Skrevet

Det er tillatt med 2 kolli á 20kg innsjekket per passasjer mot avgift + 10 kg håndbagsje per passasjer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel 20 kg tilsammen med innsjekket bagasje (trillekoffert)+Håndbagasje= 20 kg.Mulig jeg tar feil, i så fall vil jeg vite gjeldende regler.

Du tar feil. :) Det er riktig som ninuska skriver, du kan ha opptil to kolli på 20 kg innsjekket (mot betaling), og 10 kg håndbagasje i tillegg.

Skrevet

Det er tillatt med 2 kolli á 20kg innsjekket per passasjer mot avgift + 10 kg håndbagsje per passasjer.

Fint, da vet jeg det :takke:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...