AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #1 Skrevet 12. mai 2012 Når man er midt oppi noe og strever med å komme seg ut av gjørma, så kommer det en forbi som på en måte hjelper til å finne løsningen på problemet. SÅ faller man pladask for denne, men er det riktig fall? Er det bare noen man trenger der og da? eller er det en sånn person man trenger i hverdagen?
Gjest Tidssone Skrevet 12. mai 2012 #2 Skrevet 12. mai 2012 Når man er midt oppi noe og strever med å komme seg ut av gjørma, så kommer det en forbi som på en måte hjelper til å finne løsningen på problemet. SÅ faller man pladask for denne, men er det riktig fall? Er det bare noen man trenger der og da? eller er det en sånn person man trenger i hverdagen? Time will show. Livet fungerer på den måten at mennesker kommer innom. Noen av dem blir lenge, noen av dem i kortere tid. 2
Kosemose Skrevet 12. mai 2012 #3 Skrevet 12. mai 2012 Hørte noen si en gang at det er forskjell på "jeg elsker deg fordi jeg trenger deg kontra jeg trenger deg fordi jeg elsker deg". Samtidig - hvorfor analysere hvorfor du har blitt forelska i noen? Det kan da være uendelig med "tåpelige" grunner som utløste en forelskelse, men jeg tenker at det ligger nok en del mer til grunn enn akkurat den utløsende faktoren. Hvis ikke dabber det nok rimelig fort av
Steinar40 Skrevet 12. mai 2012 #4 Skrevet 12. mai 2012 Når man er midt oppi noe og strever med å komme seg ut av gjørma, så kommer det en forbi som på en måte hjelper til å finne løsningen på problemet. SÅ faller man pladask for denne, men er det riktig fall? Er det bare noen man trenger der og da? eller er det en sånn person man trenger i hverdagen? Det kommer jo helt an på hva det dreier seg om. Men hvis denne personen har egenskaper som kan hjelpe deg i hverdagen så er vel det bare positivt? Ingen grunn til å gå over bekken etter vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå