AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #1 Skrevet 12. mai 2012 Jeg er på utkikk etter en sort dressbukse i str 50 MED beltehemper og ikke smale ben. Helst noe bootcutstil men minst rettsydd. Har kikket hos Ellos og LaRedoute men de har ingenting, andre tips ?
Gjest Cupcakes Skrevet 12. mai 2012 #2 Skrevet 12. mai 2012 http://female.claire.no/varekatalog?section=underdele_female&category=bukser__jeans&size=50&color=
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #3 Skrevet 12. mai 2012 se der ja, perfekt har du erfaring med denne siden selv ?
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #4 Skrevet 12. mai 2012 Kjøpte en fin på Zizzy (Oslo) forrige uke...
Gjest Cupcakes Skrevet 13. mai 2012 #5 Skrevet 13. mai 2012 (endret) se der ja, perfekt har du erfaring med denne siden selv ? Ja, bestilt litt derfra, de sender fra Norge selvom de er danske. Claire har også en rekke butikker i norge, både rene og franchaise butikker. Så man kan nok finne varene der også om man vil prøve før man handler. Mamman min har jakke, bukse og skjørt i den konfeksjon serien, hun er veldig fornøyd hvertfall Endret 13. mai 2012 av Cupcakes
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #6 Skrevet 14. mai 2012 Kjøpte en fin på Zizzy (Oslo) forrige uke... Hvor ligger den butikken i Oslo ? Ja, bestilt litt derfra, de sender fra Norge selvom de er danske. Claire har også en rekke butikker i norge, både rene og franchaise butikker. Så man kan nok finne varene der også om man vil prøve før man handler. Mamman min har jakke, bukse og skjørt i den konfeksjon serien, hun er veldig fornøyd hvertfall Har mine tvil om butikkene i Norge har de størrelsene på lager, har ikke sett noe der før ihvertfall. Vet du hvordan klærne deres er i størrelsene (om de følger vanlige franske eller vanlige størrelser) ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå