Gå til innhold

Elixia- dine erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til å gå på "body and mind" timene Elixia tilbyr, noe som kan anbefales?

Og en ting til, er det vanlig at man drar og trener med venninner eller trener folk helst alene på slike steder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er mer normalt å komme alene på time enn sammen med noen. Noen foretrekker å trene sammen med venninner, men det er nok mest for å ha noen å snakke med før og etterpå. Under timen snakker ingen, så det spiller ingen rolle om du er der alene :)

...timen har jeg ikke prøvd, så den kan jeg ikke uttale meg om.

Endret av ablaze
Skrevet

Noen av timene skal man jobbe i par, så da er det veldig greit å dra sammen med noen, så slipper man å være partner med en man ikke kjenner.

Skrevet

Aldri vært på den timen, men skal absolutt dra en dag.

Jeg drar både med venninner og alene.

Skrevet

Jeg elsker å gå på Body& mind timene! Går gjerne alene. Det er timer for krop og sjel.. supert å ha helt fokus på seg selv. det er helt ok om det er noen jeg kjenner der til å snakke med før eller etter timen. Har aldri opplevd av vi skal være par i noen av disse timene.. Jeg ër to ganger i uken på Energy yoga, Hatha Yoga og innimellom på Fitness fusion og Stretching. Bare å gå på timene med et åpent sinn. Jeg trodde at yoga ikke var noe for meg.. en helt ny verden åpnet seg og jeg er blitt helt frelst! Helt fantastisk å kjenne hvordan pusten kan påvirke kroppen og hode blir klart og en får masse ny energi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...