Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har selv følt den følelsen på kroppen, og det er ikke kjekt. :troest: Man skal ikke være nødt til å takle det, heller. Du skal ikke være sinna på deg selv for at du synes det er vanskelig.

Det er ikke DEG det er noe feil med, i alle fall. Det er typen din som har problemer og som sier ting som ikke burde bli sagt. Det er ikke normalt å føle en slik usikkerhet som du føler i et forhold, man skal derimot kunne føle seg trygg. Det er forholdet som er feil pr nå.

Takk.......

Skrevet

Uff, nei det hadde ikke jeg takklet... Jeg har aldri holdt på et forhold hvis typen hadde vært slik :sjokkert:

Respektløst og veldig korttenkt. Greit at i et forhold så er man også bestevenner men er da måte på hvor mye en skal dele :eeeh: jeg hadde blitt veldig usikker på meg selv og han, som hadde ført til ekstreeeem sjalusi. Hadde rett og slett ikke stolt på han.

Ville ha droppet han asap, du fortjener garantert bedre enn det der :klem:

Skrevet

Jeg vet ikke om det hadde vært så mye bedre om han ikke sa det, så lenge det er sånn......

Skrevet

Med mindre dere har et åpent forhold var det der en unødvendig kommentar, ja.

Skrevet

Med mindre dere har et åpent forhold var det der en unødvendig kommentar, ja.

Det er ikke kommentaren jeg syns er værst, men at han tenker sånn/føler sånn.....

AnonymBruker
Skrevet

"kjekt" liksom? kjekt???? Det er kjekt å ta en shopping tur, det er kjekt å dra på picnic....Ja fy fasan, jeg hadde blitt skikkelig forbannet. Kan ikke se for meg at samboeren min hadde sagt noe så idiotisk da..

Skrevet

"kjekt" liksom? kjekt???? Det er kjekt å ta en shopping tur, det er kjekt å dra på picnic....Ja fy fasan, jeg hadde blitt skikkelig forbannet. Kan ikke se for meg at samboeren min hadde sagt noe så idiotisk da..

Men ville du reagert mest på at han sa det, eller at han følte det..?

Skrevet

Men ville du reagert mest på at han sa det, eller at han følte det..?

Båda delar! Man ska varken "känna" det eller säga det! Jag försöker i alla fall sålla ut de som är "för fina" och det är de bara om jag tycker att de är mer än en bra kompis... Visserligen beror det lite på hur länge ni har varit tillsammans? Om ni har varit tillsammans länge så är det mer Ok att han kanske har låtit tanken locka men forrfarande oacceptablet att han säger det högt, det förstår väl vem som helst att det är både sårandes och tar bort tilliten? Fy f vilken skit kommentar!!!

Brukar de umgås ofta? Är du bra vännina med henne? Sa han det rätt ut eller frågade du honom något om henne som ledde dit?

• Liker 1
Skrevet

Båda delar! Man ska varken "känna" det eller säga det! Jag försöker i alla fall sålla ut de som är "för fina" och det är de bara om jag tycker att de är mer än en bra kompis... Visserligen beror det lite på hur länge ni har varit tillsammans? Om ni har varit tillsammans länge så är det mer Ok att han kanske har låtit tanken locka men forrfarande oacceptablet att han säger det högt, det förstår väl vem som helst att det är både sårandes och tar bort tilliten? Fy f vilken skit kommentar!!!

Brukar de umgås ofta? Är du bra vännina med henne? Sa han det rätt ut eller frågade du honom något om henne som ledde dit?

Vi har vært sammen i tre mnd..... Han har som sagt tildligere sagt at han har vært forelsket i henne i mange år, men sa senere at det var en overdrivdelse... Han har også tidligere sagt ting som at han alltid har drømt om å ha sex med henne, og at han til og med har fantasert om å suge kjæresten hennes bare for å få tilgang til henne.... Så dette har vært et sårt tema fra dag en... Han sa det ikke rett ut, men da jeg lurte på om det virkelig kunne være slik at alt alt han har sagt om henne liksom ikke er sant alikevel... Da sa han at det eneste han føler for henne er at det hadde vært kjekt å ha sex med henne.....

Skrevet

Vi har vært sammen i tre mnd..... Han har som sagt tildligere sagt at han har vært forelsket i henne i mange år, men sa senere at det var en overdrivdelse... Han har også tidligere sagt ting som at han alltid har drømt om å ha sex med henne, og at han til og med har fantasert om å suge kjæresten hennes bare for å få tilgang til henne.... Så dette har vært et sårt tema fra dag en... Han sa det ikke rett ut, men da jeg lurte på om det virkelig kunne være slik at alt alt han har sagt om henne liksom ikke er sant alikevel... Da sa han at det eneste han føler for henne er at det hadde vært kjekt å ha sex med henne.....

Det skulle på en måte ufarliggjøre henne, at det "bare" var det.....Jeg har aldri møtt henne, jeg har ikke ønsket det til nå, pga at det har vært et sårt tema...

Skrevet

Hun er veldig forskjellig fra meg, og hun "ligner" på en måte på han utsseendemessig. Nesten som de kunne være i slekt. Jeg vet han hun har kvaliteter han skulle ønske jeg hadde mer av. Som igjen gjør at jeg føler han ikke virkelig ser hvem jeg er...

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg syns det er litt respektløst. Det er klart at han tenker det, selvfølgelig gjør han det, men at han mangler det filteret som gjør at han holder slike ting for seg selv, er jo kjipt.

Så det er selvsagt at kjærester tenker at det er kjekt å ha sex med ei annen jente?

Da er jeg heller singel, om det er normalen..

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Hvorfor vil du være sammen med en fyr som vil ha sex med ei annen dame?

Det hadde ikke jeg orket..

Skrevet

Hvorfor vil du være sammen med en fyr som vil ha sex med ei annen dame?

Det hadde ikke jeg orket..

Nei, jeg orker det ikke heller. Det er nok over. Men det er jo ikke håp for å noen gang kunne være sammen med noen, for alle menn er jo tydeligvis sånn....

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, jeg orker det ikke heller. Det er nok over. Men det er jo ikke håp for å noen gang kunne være sammen med noen, for alle menn er jo tydeligvis sånn....

Håper inderlig ikke det!

Annonse
Gjest _La Femme
Skrevet

Så det er selvsagt at kjærester tenker at det er kjekt å ha sex med ei annen jente?

Da er jeg heller singel, om det er normalen..

DERSOM han tenner på henne eller finner han deilig eller attraktiv. (Noe jeg forøvrig skrev i det andre innlegget mitt på første side).

Skrevet

Hun er veldig forskjellig fra meg, og hun "ligner" på en måte på han utsseendemessig. Nesten som de kunne være i slekt.

Det at hun ligner på han.. Jeg har lest at man ofte tiltrekkes av de som har like ansiktstrekk som en selv, underbevisst. Ofte ser man par som kan ligne en del på hverandre, for eksempel kronprins Håkon og Mette Marit er et godt eksempel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...