Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så forbanna over alle disse:

* Sutretråd for studenter

* Du vet du er student når

* Eksamenstråd - Sytring

* Hyl og vræl jeg studerer

Så nå lager vi en tråd for de som går på nav. Alle er velkommen :) De som naver også!

Du vet du går på nav når...?

:kaffekopp:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du ikke har råd til å gå ut med venner

• Liker 5
Skrevet

Hyggelige folk på fest spør deg hva du jobber med, du svarer ærlig og de avslutter samtalen kjappest mulig for så ikke veksle et ord med deg resten av kvelden.

• Liker 14
Skrevet

Du blir så forbanna over disse trådene...:

* Sutretråd for studenter

* Du vet du er student når

* Eksamenstråd - Sytring

* Hyl og vræl jeg studerer

....at du må lage en tråd om det.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

...når du må forklare saksbehandler at man må ta ut stiftene av arket før den skal scannes.

... når du må logre som en golden retriever mens du egentlig har lyst til å bite og glefse som en pit bull.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

AAP da men...

Folk blir grinete når du ikke dukker opp på tilstelninger fordi "du kunne ha mannet deg opp denne ene gangen. Du ser ikke en gang syk ut"

Folk blir grinete når du dukker opp på tilstelninger fordi "du er liksom syk. Hvis du greier dette, greier du å jobbe også"

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

...Når du pent må holde kjeft og smile mens saksbehandleren blar gjennom en tykk PERM for å lete etter et stikkord mens hun har en fungerende DATAMASKIN rett foran seg. Ctrl + F, anyone? Neida, ikke de som jobber på nav.

...Når du blir snakket til som du går på ungdomsskolen uansett alder.

...Når du ikke tør å skrive på facebook at du har trent, vært sosial eller hatt en bra dag i tilfelle noen som kjenner saksbehandleren ser det og tror du er frisk, fordi du har hatt én bra dag.

...Når du går på butikken midt på dagen, ikke ser annet enn pensjonister som handler og er flau over at du ikke er på jobb.

• Liker 10
Skrevet (endret)

... du stiller i denne snasne kreasjonen

hvis festinvitasjonens kleskode fordrer mørk dress.

.

Endret av Kamikatze
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

... du stiller i denne snasne kreasjonen

hvis festinvitasjonens kleskode fordrer mørk dress.

Hæh? Da vet du at du jobber på NAV.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Når du drømmer om en jobb på Mcdonalds

• Liker 2
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

-når du må fortelle saksbehandleren din på NAV hvilke rettigheter du har på AAP

• Liker 9
Skrevet

..når alle mener de.kan blande seg inn i privatøkonomien din fordi det er jo DERES skattepenger.

• Liker 18
Skrevet

...Når du må sende inn meldekort hver 14. dag.

(Går ikke på AAP lengre nå, men husker det irriterte meg, ikke at jeg hadde så alt for mye annet å gjøre da, men hadde nok med meg selv)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

AAP da men...

Folk blir grinete når du ikke dukker opp på tilstelninger fordi "du kunne ha mannet deg opp denne ene gangen. Du ser ikke en gang syk ut"

Folk blir grinete når du dukker opp på tilstelninger fordi "du er liksom syk. Hvis du greier dette, greier du å jobbe også"

Ja, meget forvirrende!

Når alle sier "men du er da ikke syk" og skal kverulere det i timesvis.

• Liker 1
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Når du trekker hetta over hodet når du ser kjente du vet vil spørre hva du har drevet med siden sist.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Når du må igjennom et helvetes mye styr med leger, dokumentasjon osv. overdrive en liten smule, og ha med moren din på møte med saksbehandler. Kun for at h*n skal tro at du som 20 åring faktisk ikke klarer å jobbe pga ryggsmerter og andre plager, og ikke fordi du "naver"

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når saksbehandleren sier at "du er snart frisk da er du 100 % arbeidsfør igjen" (Kronisk sykdom som bare kan bli værre)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Når naboen sier "åja, du er såpass frisk?" og ser anklagende på deg når du har vært ute på en halvtimes tur med bikkja.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

...når eneste huskelappen man har på mobilen er: Husk å sende meldekort

...og, at det er verdens undergang når NAV er nede!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Når du hater å bli kjent med nye folk fordi du vet at de kommer til å stille spørsmålet "hva gjør du".

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...