patchouly Skrevet 11. mai 2012 #1 Skrevet 11. mai 2012 Hei! Jeg tenkte noen kunne hjelpe meg med et lite problem. Problemet er at jeg har litt vansker med mat, noen dager spiser jeg kanskje en gang. Jeg blir altså uten matlyst og blir kvalm av tanken på mat, det hender flere ganger. Jeg vet hvor viktig det er med mat, det har ingenting med at jeg vil slanke meg. Men jeg blir utslitt og blir svimmel/får hodepine og mister evt perioden min flere ganger. Noen tips til å få i seg noe?? og noe jeg kan drikke i løpet av dagen Mvh Meg
Solbærsaft Skrevet 11. mai 2012 #2 Skrevet 11. mai 2012 Hva med smoothie? Eller juice? Ren frukt? Yoghurt? Alt dette er mulig å lage i små nok porsjoner at det kanskje bare er en munnfull eller to. - og kanskje akkurat nok til at matlysten kommer tilbake.
frkmammatil3 Skrevet 12. mai 2012 #3 Skrevet 12. mai 2012 Har du prøvd næringsdrikkene de selger på apoteket? I disse får du næringen du trenger, slik at du kanskje slipper å føle deg så elendig i alle fall. Ellers som hun over skriver, mye godt for kroppen du kan putte i en smoothie Også finnes det jo mange ferdige, kjempegode smoothier du kan kjøpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå