Gå til innhold

JJ's house

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaringer med dette nettstedet?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjoler til rundt tusenlappen? Dette må da være lureri.. Hmm.. Har ingen erfaringer å dele dessverre

AnonymBruker
Skrevet

En kollega bestilte en evening dress derfra, på skreddersydde mål og kjolen var kjempenydelig og satt som støpt! Kom på ca. 800kr

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg har dessverre heller ingen erfaringer med denne siden, men må jo si at jeg syns det er merkelig at du kan få en skreddersydd flott kjole til under tusenlappen....

Skrevet

Fine kjoler... Men ingen erfaring. Men prisen i betraktning, så er det jo ikke krise om det går skit...

Skrevet

Oi, spennende!

Håper flere har erfaringer fra denne siden (eller tilsvarende).

Hadde jo vært fantastisk å kunne kjøpe flotte kjoler og etterhvert brudekjole til under tusenlappen!

Skrevet

Jeg var helt sikker på at jeg skulle handle forloverkjoler fra denne siden, helt til jeg googla reviews + jjhouse.

Veldig mange skuffa og dårlige tilbakemeldinger. Men så innimellom er det noe som tyder på SVÆRT fornøyde kunder med dårlig engelsk kunnskap (type falske anmeldes der de har bruka google oversetter selv muligens?)

Uansett ble jeg så skeptisk at jeg droppa det.

Har bestilt tøy/fargerpøver derfra, og har fått den uten problemer, men det gir meg ingen indikasjon på hvor bra produktene egentlig er.

Ser de har oppdatert siden med flere bilder av deres egen kjoler og ikke bilder fra designer de kopierer sine, det er et godt tegn da ser man i allefall hvor dyktig disse folka kan være...

Hører gjerne fra noen som faktisk har bestilt kjole derfra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...