Gjest Jytte Skrevet 11. mai 2012 #21 Skrevet 11. mai 2012 Hun har sminke på begge bildene, det kan vel alle se. Hvem bryr seg, hun kan jo ikke annet enn å se pen ut. Hun kan ikke synge, men er flink til å lage latterlige musikkvideoer. Lurer på hva hun skal leve av når utseendet forfaller. Er det virkelig din store bekymring? Hva Tone skal leve av når hun skjønnheten blekner? Jeg tror hun kommer til å klare seg god uansett, jeg .. og tviler sterkt på at hun vil ha behov for fremmede menneskers bekymringer i så henseende. Og nei - jeg kan ikke se at hun har noe sminke på bildene - men det har ingenting å gjøre med TS sitt innlegg. Hun påstår at hun ser gammel og sliten ut - og det er det jeg prøver å si at hun ikke gjør. Det er sminken og måten bildet er tatt på som gir huden hennes den looken. Du kan gjerne si at du mener at hun er en dårlig artist, ikke har sangstemme, mangler talent, hva som helst som går på hennes prestasjoner ... MEN å kalle henne sliten, gammel og slik som betegner henne som mindre pen så virker det bare dumt og da mister man troverdighet. 2
Djungelvrål Skrevet 12. mai 2012 #22 Skrevet 12. mai 2012 Er det dumt av meg hvis jeg ikke syns hun er spesielt pen? 6
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #23 Skrevet 12. mai 2012 Er det dumt av meg hvis jeg ikke syns hun er spesielt pen? Smaken er som baken...
Mollypolly Skrevet 12. mai 2012 #24 Skrevet 12. mai 2012 Kanskje TS kan søke jobb i et eller annet sladderblad. Det er jo slike som deg som lager de mest interessante overskriftene 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #25 Skrevet 12. mai 2012 Jeg hadde også fått rynker i panna av å være sammen med Aksel Hennie... 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #26 Skrevet 12. mai 2012 Og nei - jeg kan ikke se at hun har noe sminke på bildene - men det har ingenting å gjøre med TS sitt innlegg. Hun påstår at hun ser gammel og sliten ut - og det er det jeg prøver å si at hun ikke gjør. Det er sminken og måten bildet er tatt på som gir huden hennes den looken. På fotballkampfotoet har hun maskara, markerte bryn osv. Hvis du er som fotballfrue er det vel greit å kalle dette usminket, for så lenge man ikke har dekkrem over hele ansiktet er man det da. 5
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #27 Skrevet 12. mai 2012 Jeg hadde også fått rynker i panna av å være sammen med Aksel Hennie... Lurer mest på om hun dropper Hennie hvis hun får et bedre tilbud. Tipper hun hadde trivdes godt med en millionær. 1
Snøvott Skrevet 12. mai 2012 #28 Skrevet 12. mai 2012 (endret) Litt linjer i panna har hun, men på langt nær så mye som det ser ut som på det første bildet i tråden. Hint: Pudder + hud som ikke er 100% feilfri = Bilder man kan grine av. Synes hun er veldig pen, selv om hun er sammen med Aksel Hennie og lager jævlig musikk. Endret 12. mai 2012 av Snøvott
challenger Skrevet 12. mai 2012 #30 Skrevet 12. mai 2012 Tror det er sminken som gjør at hun ser litt "eldre" ut på dette bildet. Ser tydelig at det er mye foundation og pudder der. Men hun ser dessverre smashing ut uansett den dama der så.. 1
Mus-Katt Skrevet 12. mai 2012 #31 Skrevet 12. mai 2012 Hvorfor baksnakke Tone? Sitter dere sånn med venninne deres også? Snakker om at " ja, se på Gunn da, hun var ikke så snasen på det bildet, hun har begynt å få rynker. Det er sikkert pga at hun har tatt solarium hver vinter....ikke pent". Tone er flott. 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #32 Skrevet 12. mai 2012 Hvorfor baksnakke Tone? Sitter dere sånn med venninne deres også? Snakker om at " ja, se på Gunn da, hun var ikke så snasen på det bildet, hun har begynt å få rynker. Det er sikkert pga at hun har tatt solarium hver vinter....ikke pent". Tone er flott. Tipper en ganske stor andel av KGs kvinner ville byttet utseende med Tone om de fikk sjansen. Inkludert meg, så lenge ikke Hennie og kjendisstatusen følger med. Men disse misunnelsestrådene er til tider underholdende, om ikke annet. "Seee, dere, her er hun litt mindre pen enn vaaanlig! Hurraaa!"
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 12. mai 2012 #33 Skrevet 12. mai 2012 Tone er vakker,men dette var en litt uheldig vinkel.Det skjer med oss alle 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #34 Skrevet 12. mai 2012 Smaken er som baken. Jeg synes ikke hun er pen. Har så mange "feil" etter min smak, at det er vanskelig å kalle henne pen. Rare øyne og rar nese. Men munnen er fin da, og kroppen. Hælle månæ! 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #35 Skrevet 12. mai 2012 Smaken er som baken. Jeg synes ikke hun er pen. Har så mange "feil" etter min smak, at det er vanskelig å kalle henne pen. Rare øyne og rar nese. Men munnen er fin da, og kroppen. Hælle månæ! Du synes ikke hun er pen? Så i dine øyne er Tone mindre pen?
Djungelvrål Skrevet 12. mai 2012 #36 Skrevet 12. mai 2012 Syns du seriøst det er bedre å skrive at ei jente er helt talentløs og at hun ikke har noe annet enn utseendet? Hun er et menneske med følelser. "Hun kan ikke noe annet enn å se pen ut" er liksom bedre enn å skrive at du fremstår hurpete? Det var en hurpete kommentar. Det samme var kommentaren du kom med nå. Å se flisen sin nestes øye, men ikke bjelken i sitt eget, er det ikke det det heter? Er hun ikke talentløs da? Har jeg gått glipp av noe? Hvilke talenter er det hun har? 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #37 Skrevet 12. mai 2012 (endret) Er hun ikke talentløs da? Har jeg gått glipp av noe? Hvilke talenter er det hun har? Hun har et talent som gjør at hun kan leve av det hun gjør. Endret 12. mai 2012 av Bond 2
challenger Skrevet 12. mai 2012 #39 Skrevet 12. mai 2012 (endret) Hun har et talent som gjør at hun kan leve av det hun gjør. Det Tone lever av og har blitt kjent for er utseende sitt! Dama har ikke talent.. Endret 12. mai 2012 av Bond 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå