AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #1 Skrevet 11. mai 2012 http://www.kjendis.no/2012/05/11/kjendis/musikk/tone_damli_aaberge/blogg/kritikk/21531192/ Bildet i denne artikkelen, er så vidt jeg kan huske, det eneste bildet jeg har sett av Tone der hun ikke ser spesielt fresh ut. Hva tror dere? Uheldig bilde eller har hun rett og slett blitt litt rynkete? 1
saltvann Skrevet 11. mai 2012 #2 Skrevet 11. mai 2012 Hvordan de ser ut er alt etter hvordan de vil fremvise henne. Nå fikk vi se at hun ikke er så perfekt alle vil tro GO KJENIDS.NO! 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #3 Skrevet 11. mai 2012 Jeg synes hun ser helt fin ut jeg. alltid noen som skal rakke ned på andre. Har ikke DU rynker? 6
Alfa Skrevet 11. mai 2012 #4 Skrevet 11. mai 2012 synes sminken fikk henne til å se rynkete og gammel ut, men bildet er jo undervinkla - selvfølgelig er det et uheldig bilde. Nå skal jeg ikke si at jeg er superfan av Tone, overhodet ikke, men om jeg hadde blitt tatt bilde av nedeifra hadde jeg sett lite snasen ut! 7
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #5 Skrevet 11. mai 2012 Hun har vært mye i solen opp igjennom er mitt inntrykk og det setter spor på huden fra ung alder av. For opptatt av brunfarge og for lite opptatt av hud/aldring. Så alle jenter: DROPP solarium totalt!! Og vær forsiktig i solen på sydenferie, smør dere godt inn med solfaktor 30+. Grilling i timesvis med solfaktor 7 er ikke å anbefale.. Nå vet jeg jo ikke om dette er grunnen til Tones hud, det kan være gener også så klart- men for meg ser det ut som begynnende solrynker.. Har lagt merke til det på bilder av henne de siste par årene, selv om hun fremdeles er veldig flott! 9
HedvigR Skrevet 11. mai 2012 #7 Skrevet 11. mai 2012 Umulig å bedømme sånt etter et bilde. Tenk hvis noen hadde en hel samling med alle bildene som noensinne er tatt av dere, og kunne bruke de i artikler. Man kunne godt fått inntrykket av at jeg er et slitent narkovrak når man ser noen av bildene som finnes av meg, selv om jeg har det veldig bra 2
Gjest Indra Skrevet 11. mai 2012 #8 Skrevet 11. mai 2012 For mye sol og for mye sminke. Tone er pen uansett. 2
Wednesday Skrevet 11. mai 2012 #9 Skrevet 11. mai 2012 dette er et resultat av å ha på seg for mye pudder 4
Meridian Skrevet 11. mai 2012 #10 Skrevet 11. mai 2012 Ja, nå ble det sikkert tatt når hun stod å pratet, og selvfølgelig, i spesielle lys kommer rynkene mer frem. Hun er jo snart 25 år, så det er jo naturlig å ha litt rynker i panna og rundt øynene... Hun soler seg kanskje for mye? Har mye ansvar? En stressende hverdag? Jeg syns uansett hun ser flott ut, og det er godt å vite at hun også har litt rynker. Føler at hun blir litt mer menneskelig da, og at folk slipper å strebe etter perfekt hud, som de tror alle kjendiser har. 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #11 Skrevet 11. mai 2012 Jeg synes hun ser helt fin ut jeg. alltid noen som skal rakke ned på andre. Har ikke DU rynker? Nå er ikke jeg samme AB- men jeg er også 24 og jeg har ikke slike rynker nei.. selv ikke på helt sminkefrie bilder tatt med bra kamera som fanger opp alt av detaljer. Men jeg ser at noen av venninnene mine begynner å få sånne permanente linjer i panna og litt sliten hud- og det er de samme som har vært veldig opptatt av å bli brunest mulig opp igjennom.... 4
kaprifolen Skrevet 11. mai 2012 #12 Skrevet 11. mai 2012 Hun har ikke nødvendigvis så MYE rynker, jeg ser bare noen smilelinjer. Men det hun HAR, er altfor tung foundation og pudder, som får porene til å synes, og i samarbeid med blitzen forsterker enhver ujevnhet som finnes i huden. 8
Gjest Jytte Skrevet 11. mai 2012 #13 Skrevet 11. mai 2012 (endret) Nå er ikke jeg samme AB- men jeg er også 24 og jeg har ikke slike rynker nei.. selv ikke på helt sminkefrie bilder tatt med bra kamera som fanger opp alt av detaljer. Men jeg ser at noen av venninnene mine begynner å få sånne permanente linjer i panna og litt sliten hud- og det er de samme som har vært veldig opptatt av å bli brunest mulig opp igjennom.... Tone Damli har heller ikke rynker. Her ser du to bilder av henne uten sminke: Bilde nr 1 Bilde nr 2 Endret 11. mai 2012 av Jytte 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #14 Skrevet 11. mai 2012 Tone Damli har heller ikke rynker. Her ser du to bilder av henne uten sminke: Bilde nr 1 Bilde nr 2 Vakker!!! Hun var ofte innom butikken jeg jobbet for noen år siden, som regel helt uten sminke, og hun er aldeles nydelig!! Jente 26.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #15 Skrevet 11. mai 2012 Vakker!!! Hun var ofte innom butikken jeg jobbet for noen år siden, som regel helt uten sminke, og hun er aldeles nydelig!! Jente 26. Men det er noen år siden - hun eldes jo akkurat som alle andre. 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #16 Skrevet 11. mai 2012 Men det er noen år siden - hun eldes jo akkurat som alle andre. Selvfølgelig, mente bare at hun ser veldig bra ut uten sminke. Men det er jo bare å prøve å ta bilde av dere selv, med så mye sminke på huden, i den vinkelen og med lyskilden i samme vinkel, så ser dere nok grusomme ut hele gjengen:) 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #17 Skrevet 11. mai 2012 Ta ett nærbilde av dere selv - så ser dere at alle har noen linjer.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #18 Skrevet 11. mai 2012 Tone Damli har heller ikke rynker. Her ser du to bilder av henne uten sminke: Bilde nr 1 Bilde nr 2 Haha! Hun har da vitterlig sminke på begge bildene du linker til her. 11
Gjest Jytte Skrevet 11. mai 2012 #19 Skrevet 11. mai 2012 Haha! Hun har da vitterlig sminke på begge bildene du linker til her. Kanskje du ser litt dårlig? På bilde nr 2 sitter hun med rengjort hud, klar for sminking hos Jan Thomas - lurer virkelig på hvor du ser sminken? På bilde nr 1 spiller hun fotballkamp, så jeg tviler på at en så sporty jente som henne sminker jeg så veldig mye før en kamp. På det bildet det vises til hvor hun liksom ser så sliten ut så har hun tydelig sminke i ansiktet. Alle ser sånn ut når vi har sminke i ansiktet og blir fotografert i den vinkelen .. ærlig talt, å påstå at hun ser sliten ut tror jeg desverre bare er ønsketenkning for deg 2
Djungelvrål Skrevet 11. mai 2012 #20 Skrevet 11. mai 2012 Tone Damli har heller ikke rynker. Her ser du to bilder av henne uten sminke: Bilde nr 1 Bilde nr 2 Hun har sminke på begge bildene, det kan vel alle se. Hvem bryr seg, hun kan jo ikke annet enn å se pen ut. Hun kan ikke synge, men er flink til å lage latterlige musikkvideoer. Lurer på hva hun skal leve av når utseendet forfaller. 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå