Gå til innhold

Får ikke tak i pappa..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blæææææ!

Har så dårlig følelse.. Pappa har følt seg dårlig i det siste og nå får jeg ikke tak i han.

Har prøvd å ringe siden 18.00 og han tar ikke telefonen.

Det gjør han alltid eller så ringer han opp rask etter.

Jeg bor et stykke unna og har ikke bil ellers hadde jeg faktisk kjørt til han nå.. ei kjenner jeg noen rundt han heller.

Han er bare 60 år.. så jeg vil jo ikke tror det verste..

off.. vet ikke hvorfor jeg skriver dette heller.. er bare litt stressa;/

Videoannonse
Annonse
Gjest chiki
Skrevet

Vet du navnet til f.eks. noen naboer? Så kan du ringe de for å spørre om de ikke kan stikke innom han? Kanskje han jobber overtid om han har en jobb hvor de av og til må jobbe sent?

AnonymBruker
Skrevet

Gå inn på 1881.no og søk opp nærmeste nabo, og hør om de kan sjekke ut faren din.

Gjest chiki
Skrevet

Siden han har følt seg dårlig, og jeg ser nå du har prøvd å ringe i 4 timer hadde jeg kanskje ringt f.eks. politiet der han bor og spørre om de har noen tips eller om de vet noen som kan stikke innom for å se hvordan det står til

AnonymBruker
Skrevet

Slått av lyden på telefonen og glemt å slå den på kanskje? Ring naboene hans for å få ro :klemmer:

Skrevet

Enig i at du kan prøve å ringe naboer eller kjenninger som bor der faren din bor. Jeg vet åssen du har det, og det er ikke noen morsom følelse:\

Skrevet

Ring naboene. Jeg har selv vært i andre enden av en slik telefon (en som ville at jeg skulle sjekke om hennes gamle mor var ok) Det gjorde meg INGENTING å banke på den døra.

HÅPER AT ALT ER I ORDEN!!!!!

• Liker 2
Skrevet

TUSEN TAKK for råd !!

Dere er virkelig snille som svarte meg midt i stresset<3

Jeg fikk endelig tak i han nå! ALt var bra;););)

Men det med naboene skal jeg huske på..

igjen.. tusen takk;)

• Liker 4
Skrevet

Så godt at du fikk tak i ham :)

Ikke gøy når man får slike dårlige følelser og ikke får sjekket med en gang

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er snart i den aldersgruppa.

Jeg hadde tatt det veldig ille opp dersom noen hadder ringt naboen.

Havner jeg på sykehuset så får du beskjed etter hvert.

Er jeg død så er jeg død og da får du i hvertfall beskjed.

La nå meg få lov til å være utilgjengelig for barn noen timer og dager. Jeg har i all tid stillt opp for barn. Gi meg et lite pusterom selv om du og jeg vet at jeg ikke er helt i form.

AnonymBruker
Skrevet

La nå meg få lov til å være utilgjengelig for barn noen timer og dager. Jeg har i all tid stillt opp for barn. Gi meg et lite pusterom selv om du og jeg vet at jeg ikke er helt i form.

Synd om du dør fordi ingen finner ut at du ligger på gulvet ditt med hjerteinfarkt da, eller slag, hodeskader ol..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Pappan min er i midten av 50-årene. Bare flaks gjorde at absolutt alt lå til rette for at han fikk rask nok hjelp da han fikk et massivt hjerteinfarkt! Minutter senere i ambulansen eller på oprasjonsbordet så hadde han ikke vært i live i dag.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...