Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Vampen
Skrevet

Kjære KG-klientell,

har dere en fin fredagskveld? :goodbye:

Jeg holder på å skrive semesteroppgave, og filosofere over hvordan det føles å ha hjernen rennende ut av øret. Etter å ha brukt de siste 30 minuttene på å danse uelegant til Paradise City for ikke å stivne i sofakroken, har jeg behov for litt lett underholdning. Noen som vil leke med meg? Eventuelt dele sine planer for helga, slik at jeg kan leve ltt gjennom alle de som ikke sitter inne med eksamenlesing og oppgaver. :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette skulle du kommet med litt før, og ikke akkurat når jeg er styrtende på vei ut døren for å jobbe fornuften og vettet av meg! ^^

jeg ønsker deg en riktig god og fin aften, iaffal - tenk på meg som oppdrar byens ungdom i kveld!

Gjest Vampen
Skrevet

Jeg synes det er unødvendig å stikke nå.. Jeg har semiseriøse planer om ta meg et glass vin, så det er mulig jeg trenger oppdragelse i nær fremtid. :nigo:

Meeeeen, hvis du insisterer på å rømme, så ha en fin natt på jobb! :klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Jeg er nok ikke noen god underholdning i dag, men kan gjerne delta litt likevel. Ligger trøtt på sofaen og synes det er altfor mye tiltak å gå to meter bort til kjøkkenet og lage meg mat...selv om jeg er sulten! :kjefte:

Litt for lang dag på jobb.

Hva skriver du oppgave om? Jeg tolket det først som om du skrev om å ha hjernen rennende ut av øret. Og synes egentlig det hørtes litt spennende ut.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg ligger på sofaen, kvalm og uvel.

Spiser melon og ser på Top Chef :popcorn:

Skrevet

Jeg synes det er unødvendig å stikke nå.. Jeg har semiseriøse planer om ta meg et glass vin, så det er mulig jeg trenger oppdragelse i nær fremtid. :nigo:

Meeeeen, hvis du insisterer på å rømme, så ha en fin natt på jobb! :klemmer:

åeh! jeg vil jo oppdra deg! *hente pisken*

Gjest Vampen
Skrevet

Jeg er nok ikke noen god underholdning i dag, men kan gjerne delta litt likevel. Ligger trøtt på sofaen og synes det er altfor mye tiltak å gå to meter bort til kjøkkenet og lage meg mat...selv om jeg er sulten! :kjefte:

Litt for lang dag på jobb.

Hva skriver du oppgave om? Jeg tolket det først som om du skrev om å ha hjernen rennende ut av øret. Og synes egentlig det hørtes litt spennende ut.

Jeg kjenner til tiltaksløsheten! Det er egentlig tull at kjøkken og andre rom er så langt unna hverandre. 2 meter er sånn ca 1,5 meter for langt.

Hahaha, nei, flytende hjerne er en effekt av oppgaven, ikke temaet for den. Jeg skriver en komparativ analyse med utgangspunkt i Hermine fra Harry Potter, Bella fra Twilight og Katniss fra Dødslekene og skal prøve å si noe smart om kvinnesynet bøkene formidler og muligheten unge jenter har for å identifisere seg med disse tre. Det er spennende nok i seg selv, for de av oss som er litt geeky anlagt, men jeg liker ikke å føle at jeg MÅ gjøre noe. Også er det alltids noen millioner ting som er mer spennende enn å skrive oppgave. :sukk:

Gjest Vampen
Skrevet

Jeg ligger på sofaen, kvalm og uvel.

Spiser melon og ser på Top Chef :popcorn:

Ah, jeg så gledelige nyheter i noen andre tråder her inne, gratulerer så mye! :klemmer: Ikke toppform?

åeh! jeg vil jo oppdra deg! *hente pisken*

Hvordan visste du at jeg liker litt pisking? :ninja:

Gjest NozMonster
Skrevet

jeg burde også lese til eksamen i helgen Vampen!

men siden jeg har vært så flink å lest idag, så skal jeg ta meg den frihet å bli med på motosykkeltur imorgen!! :strix:

jeg kjenner adrenalinkicket allerede nå, så jeg klarer ikke si nei :ler:

har aldri sittet på en motorsykkel, så jeg gleder meg noe sinnsykt!

du da Vampen? hva skriver du semesteroppgave om?

Skrevet

Hvordan visste du at jeg liker litt pisking? :ninja:

vi ahr allerede konstatert at vi to er fryktelig like. har vi ikke? da var det ganske elementary, dear vampen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjeder meg!

Størstejenta er på venninnebesøk, minstejenta sover, mannen har helgavakt og går ikke av før mandag..... Men koser meg etter beste evne, har sprettet ei god flaske rødvin, tatt et bad (med et glass på kanten), hoppet i pysjbuksa.....og måtte bare ta på meg verdens kuleste boots jeg kjøpte meg idag :fnise:

God fredagskveld til alle Kgere!!

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Ah, jeg så gledelige nyheter i noen andre tråder her inne, gratulerer så mye! :klemmer: Ikke toppform?

Takk :klemmer:

Nei, ikke akkurat. Morgenkvalme er et meget misvisende begrep, da det viser seg å vare hele dagen :gjeiper:

Er bare i midten av uke 7, så jeg tør nesten ikke si det høyt, for jeg er så redd for at noe skal gå galt :sukk:

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Nei, ikke akkurat. Morgenkvalme er et meget misvisende begrep, da det viser seg å vare hele dagen :gjeiper:

Er bare i midten av uke 7, så jeg tør nesten ikke si det høyt, for jeg er så redd for at noe skal gå galt :sukk:

næææh- er du på tjukka Marihøna?

Stas!

det må vi ta en skål for!

:skaal: <---- på¨denne siden så er det helt alkoholfritt, så bare drikk opp :)

edit: jeg skulle kanskje ha valgt den andre siden som er alkoholfritt, i og med at den siden jeg valgte, så er jo smailyen dritings :ler:

Endret av NozMonster
Gjest Vampen
Skrevet

jeg burde også lese til eksamen i helgen Vampen!

men siden jeg har vært så flink å lest idag, så skal jeg ta meg den frihet å bli med på motosykkeltur imorgen!! :strix:

jeg kjenner adrenalinkicket allerede nå, så jeg klarer ikke si nei :ler:

har aldri sittet på en motorsykkel, så jeg gleder meg noe sinnsykt!

du da Vampen? hva skriver du semesteroppgave om?

Det synes jeg er en glimrende prioritering!:jepp: Jeg skulle også glatt ha prioritert noe helt annet, hadde det ikke vært for at semesteroppgavehelvete skal leveres på fredag, og jeg har eksamen i noe annet mandag, tirsdag og onsdag. :sukk: Jeg virkelig misliker eksamensperioden! Hva har du eksamen i?

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

næææh- er du på tjukka Marihøna?

Stas!

det må vi ta en skål for!

:skaal: <---- på¨denne siden så er det helt alkoholfritt, så bare drikk opp :)

edit: jeg skulle kanskje ha valgt den andre siden som er alkoholfritt, i og med at den siden jeg valgte, så er jo smailyen dritings :ler:

Skål, søta!! :skaal:

Gjest Vampen
Skrevet

vi ahr allerede konstatert at vi to er fryktelig like. har vi ikke? da var det ganske elementary, dear vampen.

Well, hello there..:lur:

Jeg kjeder meg!

Størstejenta er på venninnebesøk, minstejenta sover, mannen har helgavakt og går ikke av før mandag..... Men koser meg etter beste evne, har sprettet ei god flaske rødvin, tatt et bad (med et glass på kanten), hoppet i pysjbuksa.....og måtte bare ta på meg verdens kuleste boots jeg kjøpte meg idag :fnise:

God fredagskveld til alle Kgere!!

Slækkebukse og vin er en fin-fin kombo! :kristin:

Jeg sender masse gode vibber og tanker, dette går fint!:heiajente:

Gjest NozMonster
Skrevet

Det synes jeg er en glimrende prioritering!:jepp: Jeg skulle også glatt ha prioritert noe helt annet, hadde det ikke vært for at semesteroppgavehelvete skal leveres på fredag, og jeg har eksamen i noe annet mandag, tirsdag og onsdag. :sukk: Jeg virkelig misliker eksamensperioden! Hva har du eksamen i?

mmmhm, en bedre prioritering skal en lete lenge etter!

frykter bare at det kommer til å gå i 250 km/t :redd:

3 eksamner på 3 dager?? :overrasket: det burde ikke være lov!

jeg har eksamen i Helsefremmende arbeid og pedagogikk. du da??

Gjest Vampen
Skrevet

mmmhm, en bedre prioritering skal en lete lenge etter!

frykter bare at det kommer til å gå i 250 km/t :redd:

3 eksamner på 3 dager?? :overrasket: det burde ikke være lov!

jeg har eksamen i Helsefremmende arbeid og pedagogikk. du da??

Er ikke det bare gøy da?:lur:

Nei, det er en hjemmeeksamen som går over 3 dager. Men planen er fortsatt ganske stram, alt kommer liksom røysende på nå. Jeg er ferdig med en eksamen, og har en semesteroppgave og 3 eksamner til igjen. :sukk: Jeg har eksamen i norsk, samfunnsfag, tru og tradisjon og er ferdig med, jeg kødder ikke, bibelkunnskap(!). Det høres spennende ut, pedagogikk er tidvis interessant. :fnise: Ligger du greit an?

Skrevet

Joda, en helt greit fredagskveld, sitter og ser på Dr.Phil. :sjenert:

Må legge meg snart, skal på jobb i morgen klokken 08:00.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Trådagsfreden...

Nei, har det stusselig i kveld gitt :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...