Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av og til så gruer jeg meg til helga... fordi jeg føler meg så utrolig ensom. Litt vondt å innrømme, men måtte bare få det ut.

Takk til dere på KG som underholder meg =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ofte der sjæl! Noen ganger føler jeg meg litt flau for å sitte hjemme med internett, spesielt når jeg ser folk på facebook som "har et liv". Men jeg er veldig takknemlig for KG :jepp:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har av og til "oppfunnet" en fantastisk flott helg når det snakker med kollegaer på mandag. Kan liksom ikke innrømme at jeg har bare vært hjemme alene i helga.

Skrevet

Utrolig hvor ekstra ensom man blir i helgen. Ser alle andre på fb osv er ute og finner på gøy.

I kveld kunne jeg egentlig vært på lønningspils, men valgte å bli hjemme og slappe av.. og nå? EEEEENSOOOOM! Selv om det er selvvalgt :gjeiper:

Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg var på sosiale greier mange dager i forrige uke. Synes det er deilig med en lørdag med vin og kvinneguiden.

AnonymBruker
Skrevet

jeg er også ensom i helgene, men jobben er verre, så da blir helgen best ;_;

Skrevet

jeg er også ensom i helgene, men jobben er verre, så da blir helgen best ;_;

Jobb er jobb, og fri er frihet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg nyter stillheten i helgene etter en heller aktiv og sosial jobbeuke. Radio, Kvinneguiden og godis/godt drikke innen rekkevidde :jepp:

Gjest Elissima
Skrevet

Syns det er helt herlig å være alene en hel helg jeg. Må være sosial på ukedagene så når helga kommer liker jeg å være for meg selv, rydde og lage meg god mat og se på filmer og lese. Ting jeg ikke rekker i hverdagen rett og slett. Ikke at jeg gjør det hver helg altså, jeg er jo med venner og sånn,men de får beskjed når jeg vil være i fred :)

Dere som kjeder dere i helgene, hvilke interesser har dere?

AnonymBruker
Skrevet

Tenker det samme som deg, TS. Helger er ensomme. Man har fri, og det er "opplagt" at man skal være sosial. Så sitter man der da, og gleder seg til å snakke med noen igjen mandag morgen. Har ikke funnet meg noe særlig med venner i min nye by, og de jeg allerede har drikker hver bidige helg med sin faste gjeng (fra studiene).

Skrevet

Tenker det samme som deg, TS. Helger er ensomme. Man har fri, og det er "opplagt" at man skal være sosial. Så sitter man der da, og gleder seg til å snakke med noen igjen mandag morgen. Har ikke funnet meg noe særlig med venner i min nye by, og de jeg allerede har drikker hver bidige helg med sin faste gjeng (fra studiene).

Da prøver du å finne deg en kjæreste som passer for deg i stedet. Som er det naturlige å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

Da prøver du å finne deg en kjæreste som passer for deg i stedet. Som er det naturlige å gjøre.

Du får det til å høres så enkelt ut, men det er det faktisk ikke for alle. Selv for oss jenter.

Skrevet

Du får det til å høres så enkelt ut, men det er det faktisk ikke for alle. Selv for oss jenter.

Nei, det er ikke noe enkelt i det hele tatt. Dessuten er det kanskje livets viktigste valg (selv om mange ikke har fått med seg dette faktum).

Derfor bør man bruke god tid på å velge riktig. Og være målbevisst.

Skrevet

Nei, det er ikke noe enkelt i det hele tatt. Dessuten er det kanskje livets viktigste valg (selv om mange ikke har fått med seg dette faktum).

Derfor bør man bruke god tid på å velge riktig. Og være målbevisst.

Unnskyld meg, men jeg kjenner jeg blir en tanke provosert over disse "samlivsrådene" du slenger rundt deg.

Hadde du hatt litt ydmykhet i tingene du skriver hadde det enda vært verdt noe, men nå du gjør akkurat det motsatte av det du så skråsikkert sitter og befaler andre å gjøre, så blir det nesten litt parodisk.

Hvorfor ikke bruke litt av den overskytende energien du legger i KG på å ta en litt ny vending i livet?

Gjest Janus
Skrevet

Er dere genuint ensomme eller er det fordi dere sammenligner dere selv med andre og føler at dere burde vært mer sosiale?

For det er ingenting galt med å ha litt tid for seg selv. Jeg har alltid vært en enslig ulv og elsker å være alene, så for min del har jeg alltid verdsatt slike stille stunder, i hvert fall den tiden jeg jobbet.

Nå som jeg jobber for meg selv og ikke har noen å forholde meg til i hverdagen har jeg kanskje følt litt mer på det, men jeg er ikke bekymret enda.

:)

Skrevet

Unnskyld meg, men jeg kjenner jeg blir en tanke provosert over disse "samlivsrådene" du slenger rundt deg.

Hadde du hatt litt ydmykhet i tingene du skriver hadde det enda vært verdt noe, men nå du gjør akkurat det motsatte av det du så skråsikkert sitter og befaler andre å gjøre, så blir det nesten litt parodisk.

Hvorfor ikke bruke litt av den overskytende energien du legger i KG på å ta en litt ny vending i livet?

Nå er det nok ikke akkurat samlivsråd jeg kommer med her, men heller mine betraktninger rundt problemstillinger og valg som blir tatt før et eventuelt samliv.

Skrevet

Nå er det nok ikke akkurat samlivsråd jeg kommer med her, men heller mine betraktninger rundt problemstillinger og valg som blir tatt før et eventuelt samliv.

Og som vanlig er du veldig konstruktiv. Du velger å flisespikke på mitt valg av betegnelse av det du gir istedet for å svare noe som helst på kritikken :roll:

Jeg skrev samlivsråd i gåseøyene for å markere at jeg ikke brukte uttrykket helt bokstavelig. Case closed.

Har du noe å melde i forhold til resten av det jeg skrev?

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Siden jeg kjeder meg på jobb gleder jeg meg alltid til helg, og selv de helgene jeg kjeder meg nyter jeg friheten. Var mer ensom i helgene tidligere, men nå synes jeg at jeg er akkurat passe sosial. Er veldig glad i å være alene, men flere dager i strekk blir for mye, så skjønner godt at folk blir ensomme om det ikke skjer noe. Har jeg ikke noe å gjøre besøker jeg som regel familien.

Skrevet

Og som vanlig er du veldig konstruktiv. Du velger å flisespikke på mitt valg av betegnelse av det du gir istedet for å svare noe som helst på kritikken :roll:

Jeg skrev samlivsråd i gåseøyene for å markere at jeg ikke brukte uttrykket helt bokstavelig. Case closed.

Har du noe å melde i forhold til resten av det jeg skrev?

Tja, hun dama du kanskje vet bor nå visstnok for seg selv, så da får jeg se om vi kan få til en avklaring snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...