Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2004 #1 Skrevet 28. januar 2004 Er den best visst den lages kvelden før, settes i kjøleskap og taes ut halvtimen før den spises? Hva skal jeg pakke det inn i...plastfolie? Skal lage med glasur.... men synes å huske at den er best når den har stått og godgjort seg litt. Skal ha besøk i morgen kl. 12 Hva synes dere? Fersk og varm(smaker egentlig litt rart da eller??),.... eller god, romtemperert, og godgjort ;-) TUSEN TAKK :-)
Gjest Lea Skrevet 28. januar 2004 #2 Skrevet 28. januar 2004 Jeg synes at kaken er best ENTEN helt nylaget eller etter et døgn i kjøleskap. Sjokoladekake er sjokoladekake
Thomasine Skrevet 28. januar 2004 #3 Skrevet 28. januar 2004 Ikke varm og nylaget... Jeg liker den best temperert, men ikke nødvendighvis laget i går. Bare den ikke er varm, da er den så smuldrete og "uhåndterlig".. :D
Arkana Skrevet 28. januar 2004 #4 Skrevet 28. januar 2004 Det kommer litt ann på. Brownies og kaker som er "rå" i midten er best nystekte, litt tørrere sjokoladekaker er best lunkne eller kalde.
Gjest Le i.i. Skrevet 29. januar 2004 #6 Skrevet 29. januar 2004 Det kommer litt ann på. Brownies og kaker som er "rå" i midten er best nystekte' date= litt tørrere sjokoladekaker er best lunkne eller kalde. Omvendt! Seige, "rå" kaker er best kalde, mens andre sjokoladekaker smaker best når de er helt ferske.
Pusekatt Skrevet 29. januar 2004 #7 Skrevet 29. januar 2004 Er det sjokoladekake med smørkrem utenpå, smaker denne UTVILSOMT best om den får en natt i kjøleskap først!
Gjest Lea Skrevet 29. januar 2004 #8 Skrevet 29. januar 2004 Dette var meg med en bokstav som manglet altså.
Gjest Tex Skrevet 30. januar 2004 #10 Skrevet 30. januar 2004 Sjokoladekake og ellers alt med sjokolade er vel digg uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå