Gå til innhold

Forslag til en BRA konsert jeg kan laste ned?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei av de konsertene jeg har,og skulle gjerne hatt noe nytt.

Har du ett bra tips? Hører på alt mulig rart,så bare kom med tips i alle sjangre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som hører på musikk her inne på KG? Nei og nei,nå går vel verden under snart :P

Skrevet

Jonas Brothers 3D concert ellernoe... :P eneste jeg har sett, eheh! Men digger gutta

Skrevet

Hehe,en plass må man jo starte :) Tror ikke jeg har hørt noe spess av The Jonas Brothers,så får sjekke de ut på youtube først :)

Skrevet

Bruce Springsteen og E-streetband er veldig gode på scenen.

Skrevet

Springsteen er det lenge siden jeg har sett noe av. Notert! :)

AnonymBruker
Skrevet

Konsert og konsert, men Stop Making Sense med Talking Heads må være en av de absolutt beste.

Skrevet (endret)

Du skriver ikke hva du liker, da TS ;)

Men:

Placebo er magiske live, Rock Am Ring 2006, Montreux 2007 og Angkor Wat 2009 (støttekonsert mot human trafficking) er mine favoritter i øyeblikket. (og jeg kunne gnagd meg gjennom en trestamme for å få et pro-opptak fra konserten i Liverpool 26.april i år :rodmer: )

Klipp fra Montreux:

Sex i ørene :rodmer:

Ellers kan jeg anbefale dredg sin konsert i Konserthaus Dortmund fra 2009 - klipp her:

The Cure sin Trilogy-konsert er magisk. Muse på Wembley i 2008 likeså (Hysteria = WOW!).

Endret av Mermaid Blues
Skrevet

Flogging Molly er veldig bra live. Samme er Dropkick Murphys, NOFX, Rise Against og AFI. Sånn for å nevne noen :) Disse er i sjangeren rock/alternativ/punk.

• Liker 1
Skrevet

Er begrensning på antall you-tube-linker per innlegg tror jeg, men for rettferdighetens skyld; her er Disintegration fra Trilogy-konserten til The Cure:

Og Muse - Hysteria fra Wembley:

Gjest NerdMedSverd
Skrevet

http://www.youtube.com/watch?v=EuftN2ViiN4&ob=av2n

Filmed over two weeks during the Summer of 2007 when the band undertook a free tour of Iceland, 'Heima' stands as a colossal labour of love - not to say grand folly - typical of this most exacting of bands.

'Heima' (icelandic for "at home" or "homeland"), truly, shows Sigur Rós as never before. Whereas seeing the group live is normally a large-scale and sometimes overwhelming experience, making full use of lights and mesmeric visuals, 'heima' was always intended to reveal more of what was actually going on on stage. It does this via long-held close-ups and a rare intimate proximity, without ever once breaking the spell. 'Heima' was directed by dean deblois, a long-time fan of the band and director of the oscar-nominated animated feature 'lilo & stitch', using an icelandic crew.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Freddie Mercury Tribute Concert! :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Freddie Mercury Tribute Concert! :jepp:

Har den,og absolutt ett bra tips til den som ikke har sett/hørt den! :)

Skrevet (endret)

The Killers: Live from the Albert Hall

Pink Floyd: The Wall Live in Berlin

U2: Live from Chicago(Vertigo 2005)

Coldplay: LeftRightLeftRightLeft, som kan lastes ned gratis og lovlig på nett. En gave fra bandet til alle sine fans!!

Endret av hobbychef
Gjest Loverdose
Skrevet

Avenged Sevenfold Live In The LBC. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...