Irja Skrevet 11. mai 2012 #1 Skrevet 11. mai 2012 Har sett på forumet at det er mange her som reagerer på å ha chips og snacks på kakebordet eller etter kakene i skåler på bordet. Jeg synes hvertfall det er veldig godt å ha noe salt til drinker eller vin etter maten. Tror jeg har mange med deg på det! I de bryllupene jeg har vært i har hvertfall alt av peanøtter og saltstenger blitt borte... Hvorfor er det så mange som ikke synes det er feil? 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #2 Skrevet 11. mai 2012 Har sett på forumet at det er mange her som reagerer på å ha chips og snacks på kakebordet eller etter kakene i skåler på bordet. Jeg synes hvertfall det er veldig godt å ha noe salt til drinker eller vin etter maten. Tror jeg har mange med deg på det! I de bryllupene jeg har vært i har hvertfall alt av peanøtter og saltstenger blitt borte... Hvorfor er det så mange som ikke synes det er feil? Jeg hadde i hvert fall satt pris på det, med mindre jeg var overmett. Og da kunne jeg jo bare latt være å forsyne meg. 2
Silfen Skrevet 11. mai 2012 #3 Skrevet 11. mai 2012 Ja takk! Jeg foretrekker salt fremfor søtt og det kan gjerne bli overveldende mye kaker. Jeg hadde sikkert vært troende til å hatt slike skåler som det står Chips og Godteri på, haha. 2
Ninnin86 Skrevet 11. mai 2012 #4 Skrevet 11. mai 2012 Jeg er vant til at det blir servert potetgull, peanøtter, chilinøtter og/eller saltstenger i bryllup! Gjestene (dvs. folk flest) synes vanligvis det er godt med noe salt etter et mektig måltid og søte kaker! Det gjør i alle fall jeg, og ser bare fordeler med å servere litt snop 1
kaprifolen Skrevet 11. mai 2012 #5 Skrevet 11. mai 2012 Vi hadde etasjefat med potetgull, smågodt og digg, og det var det mest populære på hele kakebordet! Jeg selv får frysninger på tenna av alt det søte i slike lag, blir som regel way to much...
Anglofil Skrevet 11. mai 2012 #6 Skrevet 11. mai 2012 Vi hadde det, men det hadde vi der festen var, det vil si i underetasjen. I 1.etg hadde vi kaker/kaffe etc. Synes det bare er flott med litt snacks. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå