Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett på forumet at det er mange her som reagerer på å ha chips og snacks på kakebordet eller etter kakene i skåler på bordet. Jeg synes hvertfall det er veldig godt å ha noe salt til drinker eller vin etter maten. Tror jeg har mange med deg på det! I de bryllupene jeg har vært i har hvertfall alt av peanøtter og saltstenger blitt borte... Hvorfor er det så mange som ikke synes det er feil?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har sett på forumet at det er mange her som reagerer på å ha chips og snacks på kakebordet eller etter kakene i skåler på bordet. Jeg synes hvertfall det er veldig godt å ha noe salt til drinker eller vin etter maten. Tror jeg har mange med deg på det! I de bryllupene jeg har vært i har hvertfall alt av peanøtter og saltstenger blitt borte... Hvorfor er det så mange som ikke synes det er feil?

Jeg hadde i hvert fall satt pris på det, med mindre jeg var overmett. Og da kunne jeg jo bare latt være å forsyne meg.

• Liker 2
Skrevet

Ja takk! Jeg foretrekker salt fremfor søtt og det kan gjerne bli overveldende mye kaker. Jeg hadde sikkert vært troende til å hatt slike skåler som det står Chips og Godteri på, haha.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er vant til at det blir servert potetgull, peanøtter, chilinøtter og/eller saltstenger i bryllup! Gjestene (dvs. folk flest) synes vanligvis det er godt med noe salt etter et mektig måltid og søte kaker! Det gjør i alle fall jeg, og ser bare fordeler med å servere litt snop :)

• Liker 1
Skrevet

Vi hadde etasjefat med potetgull, smågodt og digg, og det var det mest populære på hele kakebordet!:ler:

Jeg selv får frysninger på tenna av alt det søte i slike lag, blir som regel way to much...

Skrevet

Vi hadde det, men det hadde vi der festen var, det vil si i underetasjen. I 1.etg hadde vi kaker/kaffe etc. Synes det bare er flott med litt snacks. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...