Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om at de spiller sanger på radio som handler om puling? Eksempel (Neon Hitch):

She can fuck you good, bet i can fuck you better

I can fuck you better

She can fuck you good, bet i can fuck you.

Kan det bli kleint om man sitter i bilen med familien og hører? Blir vel kleint uansett hva man gjør da. Selv om man skrur av...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker
Skrevet

Sex er jo ganske naturlig...

AnonymBruker
Skrevet

Sex er jo ganske naturlig...

Spar meg. Det er nok sex i dette samfunnet som prakkes på oss. Jeg er lei av sånn liberale holdninger. Sex og barn og sex og familie har ingenting med hverandre å gjøre! :kjefte:

• Liker 1
Skrevet

Det er vel ikke verre enn at man kan skru av radioen om man vil? :klo:

Selv hadde jeg totalt dilla på Horny'98 på barneskolen og ingen skade skjedd. Skjønte jo ikke hva sangen handlet om, fant bare melodien fengende. :briller:

Skrevet

Er vel bare i Norge de finner på å sende den usensurerte versjonen. Andre land sender den der hun synger 'Love U Betta'.

Skrevet

Spar meg. Det er nok sex i dette samfunnet som prakkes på oss. Jeg er lei av sånn liberale holdninger.

Åjaaa, men hvis du ikke liker holdningene bør vi bare legge dem vekk med en gang!

Folkens, skift mening! AB liker ikke holdningene, da skal man ikke få si sin mening. Nei, unnskyld, jeg mente: Da skal du ikke prakke meningene dine på AB.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dette må radiokanalene få bestemme selv. Hadde jeg vært dem ville jeg sendt sanger med litt bedre tekster.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er danseinstruktør og sliter veldig med å finne passende sanger til trening. Det er så sykt mye sex i alt. Ufint å presse dette ned over hodene på tenåringsjenter midt i de mest pinlige frasene i puberteten.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det synes jeg er helt greit.

Sex er like naturlig som å puste, spise og drikke. Uten sex ville menneskeheten dø ut svært fort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...