Lava Skrevet 28. januar 2004 #1 Skrevet 28. januar 2004 Ja, gjør du det? Jeg har en venninne som jeg blir helt kvalm av å se på. Til vanlig er hun ganske direkte og "real" i måten å være på, men jeg ser henne nå rundt en mann hun prøve å få "napp" hos.... :o Gjør seg "søt"! Smyger seg rundt og snakker med babystemme/hvisker! Er mye mer passiv og stille... bare smiler søtt og "kokett". Noe så utrolig rart. Jeg er som jeg er, uansett... Hva med dere?
Gjest Moonshadow Skrevet 28. januar 2004 #2 Skrevet 28. januar 2004 Folk må jo få se åssn jeg egentlig er om det noen gang skal bli noe. Jeg har også veldig mye sterke meninger og kan vel være litt sær av og til, men skal jeg ha meg mann, så må jo han ta meg som jeg er. Kan jo ikke gå rundt å spille noen andre :D
Lava Skrevet 28. januar 2004 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2004 Nei, det er det jeg mener.... og hvorfor gjøre seg søt, uskyldig og hjelpesløs??? Tror hun ikke at mannfolk tåler et sterkt kvinnfolk, kanskje? Menn jeg må gjøre meg uskyldig og hjelpesløs for, ja de vil jeg faktisk ikke ha.
Gjest Moonshadow Skrevet 28. januar 2004 #4 Skrevet 28. januar 2004 Menn jeg må gjøre meg uskyldig og hjelpesløs for' date=' ja de vil jeg faktisk ikke ha.[/quote'] Helt enig. Jeg er veldig sta så jeg trenger en med bein i nesa som kan sette meg på plass når jeg blir vanskelig. Er jo ikke interisert i å ha en som ikke takler å ta meg som jeg egentlig er. Funker jo uansett ikke i lengden om du ikke tørr vise din egentlige side, både på godt og ondt.
Lava Skrevet 28. januar 2004 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2004 Helt enig. Jeg er veldig sta så jeg trenger en med bein i nesa som kan sette meg på plass når jeg blir vanskelig. Åh ja, det er herrlig. :D
~Moon~ Skrevet 28. januar 2004 #6 Skrevet 28. januar 2004 Altså, I really don't see the point... Nei, jeg gidder ikke gjøre meg til, sukkersøt, hjelpeløs og uskyldig. Sannheten kommer fram før eller seinere uansett, og han kan jo likegodt finne ut hvilket troll jeg er med èn gang, så vet han hva han har å forholde seg til :blunke:
Lava Skrevet 28. januar 2004 Forfatter #7 Skrevet 28. januar 2004 og han kan jo likegodt finne ut hvilket troll jeg er med èn gang' date=' så vet han hva han har å forholde seg til :blunke:[/quote'] Ja, ikke sant?
Gjest sexysadie Skrevet 28. januar 2004 #8 Skrevet 28. januar 2004 Jeg aner ikke om jeg gjør meg til for fyrer jeg vil gjøre inntrykk på. Da jeg ikke kan se meg selv fra utsiden. antageligvis gjør jeg det....
Catzy Skrevet 28. januar 2004 #9 Skrevet 28. januar 2004 Heh, den eneste gangen jeg ville gjort meg søt, er for å få hjelp til å fikse tunge ting. "Oj, denne var litt tung. Kan du løfte den for meg?" "Du, hvordan peiler man egentlig olje?" Jeg får gjort det jeg ville, og en eller annen mann føler seg litt sterk og manndig. Funker for begge. Jeg tror jeg blir litt mer brautende enn sukkersøt overfor en del menn, i hvertfall når vi går inn på "mitt" fagfelt, som er IT. "Å, ja, så du kan opprette brukere i AD, ja. Ja, JEG har migrert vårt AD-miljø fra 2000 til 2003." Om ikke annet så fordi det er få jenter som driver med sånt. Senest i går fikk jeg en meget høy stjerne hos en potensiell arbeidsgiver fordi jeg var jente som kunne litt mer enn å lage en webside. Catzy
Gjest GreenSky Skrevet 29. januar 2004 #11 Skrevet 29. januar 2004 Selvfølgelig oppfører jeg meg anderledes når jeg er med menn en kvinner. Menn flørter jeg med, kvinner flørter jeg ikke med. :blunke: Men å gjøre seg hjelpeløs/dum/deilig framfor menn synes jeg bare er tull.
Gjest Abelone Skrevet 29. januar 2004 #12 Skrevet 29. januar 2004 J Jeg er som jeg er, uansett... Det der har jeg ikke noen tro på...... Jeg tror at vi mennesker har utrolig mange sider, og at vi viser disse ulike sidene i ulike sammenhenger og med ulike mennesker. Derfor kan folk ha så ulik oppfatning av mennesker. Og så har man ulike roller som man trer inn og ut av, og disse forventningene som knytter seg til de ulike rollene, former vår atferd. Når det er sagt, er jeg enig at man har sin personlighet, og at en person fremstår som en mer integrert og helstøpt person om man kan "kjenne igjen" vedkommende fra en setting til en annen. Dette har med å kjenne seg selv, med modenhet og trygghet å gjøre... og det kommer etterhvert. Vær litt raus med denne venninnen din.... Du trenger ikke å misunne henne (vet ikke om du gjør det), vær glad for at du stoler på mye på din egen fremtoning at du ikke trenger å spille skuespill!
Lava Skrevet 29. januar 2004 Forfatter #13 Skrevet 29. januar 2004 Jeg snakker ikke om det å flørte, gi menn mye oppmerksomhet, og å vise seg fra sin beste side, Abelone. Jeg gjør riktignok heller ikke det ofte, men er med vilje litt "vanskelig" for å finne ut hva han er laget av. Men jeg snakker altså ikke om vanlige ting vi alle (de fleste) gjør når de ønsker å få oppmerksomhet fra det annet kjønn. Jeg er ikke naiv, jeg vet litt om kommunikasjon. Det jeg reagerer på er at man må gjøre seg LITEN, SØT og HJELPESLØS for å tro man får napp.... Og hun forholder seg også helt annerledes til meg - hun sier rett og slett ikke stort, når han er i rommet. Blir ufattelig passiv. Hun er ikke slik til vanlig. Det fatter jeg ikke. Jeg tar forresten ikke opp alle problemstillinger fordi jeg ikke kan leve med dem, men fordi jeg vil ta opp noe jeg rett og slett ikke skjønner meg på! Jeg klarer fint å overleve med en venninne som er slik Abelone, men det er fortsatt jævlig rart.
Gjest Abelone Skrevet 29. januar 2004 #14 Skrevet 29. januar 2004 Du får gi henne en ordentlig tilbakemelding da!
Gjest GreenSky Skrevet 29. januar 2004 #15 Skrevet 29. januar 2004 Og hun forholder seg også helt annerledes til meg - hun sier rett og slett ikke stort, når han er i rommet. Blir ufattelig passiv. Hun er ikke slik til vanlig. Ok, men slik er jeg for tiden. Det er en fyr som jeg liker veldig godt, og jeg merker rett og slett at jeg ikke klarer å slappe av når han er i nærheten. Jeg blir stille og passiv -. og jeg er jo slett ikke slik til vanlig. :oops:
Lava Skrevet 29. januar 2004 Forfatter #16 Skrevet 29. januar 2004 Ok' date= men slik er jeg for tiden. Det er en fyr som jeg liker veldig godt, og jeg merker rett og slett at jeg ikke klarer å slappe av når han er i nærheten. Jeg blir stille og passiv -. og jeg er jo slett ikke slik til vanlig. Det er jo lov å bli stille fordi man rett og slett er litt på tuppa. Men jeg kjenner henne, og det er ikke derfor, det er bevisst. Eller, kanskje ikke helt bevisst, men det er ikke på den måten du er, GreenSky - ærlig talt, jeg er da ikke helt umenneskelig. :kgsmil:
Lava Skrevet 29. januar 2004 Forfatter #17 Skrevet 29. januar 2004 Du får gi henne en ordentlig tilbakemelding da! Jeg har jo ikke noe med det, det plager meg som sagt ikke sånn sett, bortsett fra at jeg blir litt irritert og veldig forundret.
Gjest sexysadie Skrevet 29. januar 2004 #18 Skrevet 29. januar 2004 Tror damer generelt sett blir litt rar når det er en fyr i nærheten som vi vil gjøre inntrykk på.
Gjest GreenSky Skrevet 29. januar 2004 #19 Skrevet 29. januar 2004 GreenSky - ærlig talt, jeg er da ikke helt umenneskelig. :kgsmil:
aline Skrevet 29. januar 2004 #20 Skrevet 29. januar 2004 Jeg aner ikke om jeg gjør meg til for fyrer jeg vil gjøre inntrykk på. Da jeg ikke kan se meg selv fra utsiden. antageligvis gjør jeg det.... Skrekkelig bra sagt sier nå jeg!! Jeg aner heller ikke, men det ville forundret meg om jeg ikke endret litt på meg. Litt rettere i ryggen kanskje, litt mer søkende, litt mer utfordrene en ellers. Kanskje til og med litt mer høylytt og pratende? Det ville ikke forundre meg, for man vil vel gjerne bli lagt merke til av denne mannen, og for å få den første kontakten ville jeg nok gjort noe for å få den ja. Liten søt og hjelpesløs kunne jeg nok aldri "spilt", mye fordi jeg ikke ER liten og søt, og det ville bare sett rart ut dersom jeg prøvde. Men dersom man kan, og dersom man ønsker å bli sett på som det, så spiller man vel kanskje på det da, istedenfor meg som spiller på holdning, "forføring", humør og det å synes. det er jo begge deler for å oppnå det samme, bare at man har forskjellig syn på hva som kan gi en den ønskede oppmerksomheten. :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå