AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #1 Skrevet 11. mai 2012 Altså i gruppen med farlig magefett. Nå trener jeg styrke 3 ganger i uken og forsøker å ligge på et overskudd for å bygge litt volum, så magen har godt fra 94 til 100 på et par-tre måneder. Vekta har godt opp fra 72-til 76. Er 1.84 og mann, men hvor alvorlig er dette tallet når man kan legge til litt magemuskler under der? Strekker jeg på huden er den øverste mageruten synlig når jeg flekser.
Tullepia Skrevet 11. mai 2012 #2 Skrevet 11. mai 2012 Alle menn som bygger muskler øker i volum og ser ut til å ha litt fett, men egentlig er det meste muskler. Man gainer, som det heter, og til konkurransene deffer man. Du gjør uansett lurt i å kjøre minst en kardioøkt i uken for å forbrenne mer fett. Du må selvsagt også passe på kostholdet. Ikke øl, godteri eller usunt fett annet enn på lørdag!
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #3 Skrevet 11. mai 2012 Alle menn som bygger muskler øker i volum og ser ut til å ha litt fett, men egentlig er det meste muskler. Man gainer, som det heter, og til konkurransene deffer man. Du gjør uansett lurt i å kjøre minst en kardioøkt i uken for å forbrenne mer fett. Du må selvsagt også passe på kostholdet. Ikke øl, godteri eller usunt fett annet enn på lørdag! Men det er jo ikke no poeng å forbrenne fett når man vil øke volumet sitt? Jeg er ganske spebygd så har behov for litt volum på musklene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå