AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #1 Skrevet 11. mai 2012 Facebooken min har forandra siden sin helt. Den er kjempelang og helt hvit og det blå logo helt øverst er borte ol. Bokstavene står over hverandre så nesten umulig å lese. I tillegg kommer jeg ikke ordentlig inn på profiler og grupper jeg er med i. Søkefunksjonen er borte. Og den linja man skriver status i er også borte. Ser ut som om alt er dratt nedover. Øverst så står alle de som har spurt meg som venn. Ikke under en knapp som det vanligvis er. Så står alle varsler og grupper og bokstavene er oppå hverandre så vanskelig å lese noe som helst. Alt er surr på siden og det er helt umulig å være på facebook nå når alt er i kluss. Så står all reklamen som vanligvis er på høyre side på selve sida nedover der. Alt står nedover hverandre og det er bare rot, fullstendig rot. Helt nederst på sida mi på facebook så skal jeg logge på chatten. Vanligvis er det mye mere ting vannrett på facebooka men nå står alt nedover hverandre og de knappene man kunne trykke på før feks. nye venner eller meldinger står nå vist uten å trykke på de nedover. Det er ingen knapp som man kan trykke på for å se nå står alt nedover. Dette surret er vanskelig å forklare fordi alt er kaos på facebokken min. Jeg aner ikke hva som skjer fordi i dag tidlig skulle jeg inn på facebooken og da var sida helt fjern og full. Hvordan får jeg tilbake den normale facebooken igjen? Hva trykker jeg på? Taster ol. ? Jeg trenger alt inn med teskje da jeg har null peiling på instillinger og data og profillaging og alt mulig. Jeg trenger hjelp.
*Pixie* Skrevet 11. mai 2012 #3 Skrevet 11. mai 2012 Det er nok ikke facebooken din det er et problem med, det er nok nettleseren din. Prøv i en annen nettleser, evt en annen pc?
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #4 Skrevet 11. mai 2012 Hvordan får jeg den i en annen nettleser? Jeg har bare denne pcen her og facebook må jo virke fordi er ganske avhengig av en facebook som virker :D
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #6 Skrevet 11. mai 2012 det står : Hovednettverket ditt vises ved siden av navnet ditt. .... Men det står kun navnet mitt der og ingen hovednettverk da....... Oh hvis jeg trykker på noe så må man ha email og når jeg skriver inn emailen min der står det at jeg må ha nettverkets epostadresse og hva betyr det? Jeg har jo ikke det? Bare en vanlig email adresse har jeg da. Rart.....
*Pixie* Skrevet 12. mai 2012 #7 Skrevet 12. mai 2012 Hvordan får jeg den i en annen nettleser? Jeg har bare denne pcen her og facebook må jo virke fordi er ganske avhengig av en facebook som virker :D Om du har en annen nettleser installert på pcen bruker du bare den. Internet explorer, Opera, Firefox, Google Chrome? Hvis ikke må du laste ned en ny nettleser og prøve der, jeg annbefaler denne: https://www.google.com/chrome
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå