AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #1 Skrevet 11. mai 2012 Jeg bestilte kostyme for en god stund siden, og tenkte å finne det frem i kveld. Men jeg lurer på en ting.. Skal jeg ha truse eller ikke? BH skal jeg ikke ha, siden toppen er mer som en bh. Og er det mest sexy med eller uten truse? Jeg skulle jo helst spurt kjæresten selvfølgelig, men han skal ikke vite om dette nemlig. Det blir en overraskelse når han kommer hjem!
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #2 Skrevet 11. mai 2012 Jeg ville gått for en liten, sexy truse! Da kan du pirre ham litt, ikke vise alt med en gang, strippe den av deg for eksempel
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #6 Skrevet 11. mai 2012 Jeg har aldri skjønt hvorfor menn tenner på "sexy skolepiker", det er jo pedofilt!!
Gjest Spils Skrevet 11. mai 2012 #7 Skrevet 11. mai 2012 Jeg har aldri skjønt hvorfor menn tenner på "sexy skolepiker", det er jo pedofilt!! Så selve klesplagget gjør deg mindreårig?
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #8 Skrevet 11. mai 2012 Det trenger da absolutt ikke være pedofilt?
Gjest Gorgonzola Skrevet 11. mai 2012 #9 Skrevet 11. mai 2012 Jeg har aldri skjønt hvorfor menn tenner på "sexy skolepiker", det er jo pedofilt!! Jeg har aldri skjønt hvorfor bitre damer (og gjerne menn) som ikke takler at enkelte tenner på noe som muligens utkonkurrerer dem (aka yngre og penere enn meg) må dra pedofilikortet. Det er intet annet enn en injurierende fornærmelse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå