AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #1 Skrevet 11. mai 2012 http://www.bubbleroom.no/nn/dame/vila/kjoler/pomma-dress-stone-silver http://www.bubbleroom.no/nn/dame/vila/kjoler/pomma-dress-moonlight-pearls Kan jeg bruke denne kjolen som forlover?
jie-jie Skrevet 11. mai 2012 #2 Skrevet 11. mai 2012 Jeg tror det kan bli for lyst, men nå vet jeg ikke hva temaet er da, eller hvordan bruden skal se ut.
Skina Skrevet 11. mai 2012 #3 Skrevet 11. mai 2012 Flott kjole men jeg synes begge er alt for lyse, i en annen farge synes jeg det er helt topp.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #4 Skrevet 11. mai 2012 Ta her, bruden skal ha en ivory kjole... Tror d blir et ganske tradisjonelt bryllup.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #5 Skrevet 11. mai 2012 Dersom det er et tradisjonelt bryllup bør vel forlover ha fotsid kjole.... Og ikke så lys, som andre også har understreket.
jie-jie Skrevet 11. mai 2012 #6 Skrevet 11. mai 2012 Velg fotsid kjole med en annen farge. Grunnen til at kjolen din ikke skal være ivory eller hvit er fordi du ikke skal stjele "lyset" fra bruden selv.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #7 Skrevet 11. mai 2012 Enig i at denne er for kort og for lys. Min forlover skal i alle fall ha en fotsid kjole, som gjenspeiler de fargene jeg har valgt. Men så betaler vi for den og da, men utenom det står hun fritt til å velge selv, og det var faktisk hu som sa at hun ønsket en som matchet meg Og da ble jeg så lykkelig at jeg tilbydde meg at hun får kjole i forlovergave.
TøydukkeAnna Skrevet 11. mai 2012 #8 Skrevet 11. mai 2012 Enig med resten, den er for lys. Jeg er ikke så sikker på om den er for kort, men forhør deg med bruden
Tillie Skrevet 11. mai 2012 #9 Skrevet 11. mai 2012 For lys, for kort - i mine øyne. Hva med å spørre bruden? Jeg satte veldig pris på at min forlover tok meg med på råd når det gjaldt kjolen hennes
Mohini Skrevet 11. mai 2012 #10 Skrevet 11. mai 2012 Jeg hadde ikke brydd meg om min forlover kom i en sånn kjole, men forhør deg med bruden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå