AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #1 Skrevet 11. mai 2012 Inspirert av tråden på seksualitetsforumet om gutter har en "type" jenter de liker utseendemessig. JEg er litt mer nysgjerrig på helheten, hvilke typer jenter liker dere.
Gjest Janus Skrevet 11. mai 2012 #3 Skrevet 11. mai 2012 Egentlig ikke. Akkurat når jeg tror jeg har funnet min type, så ombestemmer jeg meg en time etterpå. Beklager.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #4 Skrevet 11. mai 2012 Egentlig ikke. Akkurat når jeg tror jeg har funnet min type, så ombestemmer jeg meg en time etterpå. Beklager. Det er sikkert fordi dere er for opphengt i utseendet, så da justerer dere etter det Typisk.
Gjest Janus Skrevet 11. mai 2012 #5 Skrevet 11. mai 2012 (endret) Det er sikkert fordi dere er for opphengt i utseendet, så da justerer dere etter det Typisk. Jeg liker vakre kvinner, men jeg liker variasjon. Leste visst feil når det gjelder overskriften. Personlighet er en helt annen sak. Der har jeg rimelig sterke krav. Mer om det senere. Endret 11. mai 2012 av Janus
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #6 Skrevet 11. mai 2012 Jeg har vel egentlig merket at jeg har litt sansen for litt "uskyldige" jenter. De som ser litt uskyldige ut men fortsatt viser at de er selvsikre på en måte, hehe. Den første jenta jeg ble forelsket i var typisk uskyldig jente med gode karakterer, helt naturlig snill og god, smart og vakker. Sukk.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #7 Skrevet 11. mai 2012 Jeg hadde lyst til å bidra, så jeg spurte broren min som er på besøk "Positiv, godhjertet, god selvtillit, føler seg ikke truet av andre jenter, snill uten å la seg tråkke på, sosial, stiller opp for familie og venner, skjult vill side" 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #8 Skrevet 11. mai 2012 Chill dame som ikke tar seg selv for seriøst. Har litt skitten humor og kan være spontan. Men er seriøs nok til å ha kontroll på livet sitt, utdanning/jobb osv. Kan tilbringe en kveld på soffan med pizza og The Wire på tv'en. Men gjør gjerne opp for det neste dag ved at vi tar en joggetur sammen, spiller squash eller noe annet moro som får pulsen opp. Liker å reise til nye steder. Tåler litt trøkk på tur, takler å ikke bo luksuriøst hele tiden. Generelt en dame som er åpne for nye opplevelser, liker å bli kjent med nye mennesker og så videre. Litt romantisk, kan overraske med middag og stearinlys av og til. Liker sex, åpen for å ha sex ofte og variert. Utseendemessig... normalt slank, litt former. Fint ansikt, hår med litt lengde. Svak for brunetter, men hårfarge er underordnet.
Gjest .-L-. Skrevet 11. mai 2012 #9 Skrevet 11. mai 2012 Jeg liker jenter som ser jordnære ut. Kompisene mine lær av meg fordi jeg alltid liker de som ser søt og uskyldig ut. Når det kommer til personlighet så liker jeg en dame som er morsom, kan by på seg selv, tuller med meg og som har gode sosiale antenner.
Herr Langbein Skrevet 11. mai 2012 #10 Skrevet 11. mai 2012 Svaret er todelt: Egenskaper som jeg setter pris på, men som ikke nødvendigvis øker tiltrekningen: - Utdannelse - Glad i bøker - God jobb - Flink til å kommunisere, skriftlig og muntlig - Romantisk - Selvtillit Egenskaper som jeg har erfart at gjør meg tiltrukket, uten at jeg egentlig har valgt dem bevisst: - Sjenerthet - Øyne og et ansikt som er veldig levende når hun prater - Stor tilstedeværelse; evnen til å fokusere oppmerksomhet på én ting av gangen (=når hun snakker med meg har jeg ikke følelsen av at hun tenker på alt mulig annet) - Mye glede og positivitet, ser lyst på livet - Intelligens .. kommer kanskje på mer etterhvert
Steinar40 Skrevet 11. mai 2012 #11 Skrevet 11. mai 2012 Hun må være blid og hyggelig, åpen og vise meg interesse. Lett å prate med. God personkjemi. Dessuten er det lett å smelte når hun viser seg sårbar. Ikke med en gang da men. Og jeg har visst en stygg tendens til å falle for kvinnelist hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå