AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #1 Skrevet 11. mai 2012 Hei, jeg skal i konfirmasjon til fetteren min i morgen og blir i den anledning nødt til å presse meg inn i den eneste penkjolen jeg har. Problemet er bare at magen min ser ut til å være temmelig oppblåst og forstoppet, og jeg er egentlig litt desperat... Har ikke vanndrivende midler e.l. i hus, men fins det noen gode kjerringråd?
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #2 Skrevet 11. mai 2012 Drikk mye vann, og ligg unna mat som blåser deg opp.
Surriball Skrevet 11. mai 2012 #3 Skrevet 11. mai 2012 Mitt beste råd er å prompe. Ellers pleier kiwi, kaffe (spesielt om den er sterk med en skvett melk i) og en hel eske lakerol å få fart på magen min. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #4 Skrevet 11. mai 2012 Drikk mye vann, og ligg unna mat som blåser deg opp. Hva for slags mat blåser opp?
Gjest badeand1 Skrevet 11. mai 2012 #5 Skrevet 11. mai 2012 Prøv å trykk ned magen og masser den. Hjelper meg mot luft hvertfall.
Surriball Skrevet 12. mai 2012 #6 Skrevet 12. mai 2012 Hva for slags mat blåser opp? Melk, mye hvitt mel, løk, fiberrike grønnsaker og bønner/erter/belgfrukter. I hvert fall i mitt tilfelle!
Gjest Tidssone Skrevet 12. mai 2012 #7 Skrevet 12. mai 2012 En pose med Läkerol salmiakk. Beste middel mot forstoppelse, fant jeg ut en dag for noen uker siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå