Gå til innhold

Trange klær som ikke overlater noe til fantasien

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Tenkte bare å spørre dere kvinnfolk som kler dere slik. Jeg ser av og til kvinner i skikkelig avslørende klær som viser så å si alt. Kvinnen i bildet f. eks. kunne omtrent gått uten bukse uten at det hadde vært noe annerledes.

Går dere slik for oppmerksomheten? Er det for å vise seg fram? Som mann så ville jeg aldri funnet på å vist fram "godsakene" til alle og enhver i offentligheten. Nå skal jeg ikke klage på at dere kler dere slik, for jeg liker hva jeg ser, men jeg forundrer meg over hvor mye enkelte mennesker viser fram, og jenter som klager på at gutter stirrer.

Hva får en dame til å tenke at dette er et smart klesvalg? Hun kunne like godt vært naken.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Bilde av tilfeldig og lett gjenkjennelig jente er fjernet

Kosemose, mod

Endret av Kosemose
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke, men ser ofte at mine venninner kler seg slik.. De innrømmer at de liker oppmerksomheten, har fin kropp og får bekreftelse i form av blikk ved å vise den frem. Jeg bruker å si at ikke alle blikk er beundrende, men da kaller de meg sjalu :fnise:

Nei, jeg bruker ikke slike avslørende klær, men de som gjør det kan jo bare gjøre det :)

Skrevet

Det er så white-trash at jeg ikke har ord en gang når man kler seg opp slik som på eksempelet du postet i offentligheten.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun har treningsklær på seg... :file:

• Liker 1
Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Mange ganger tror jeg ikke folk heller er helt klar over hvos avslørende(eller uflatterende/upassende) enkelte plagg er.Jeg fikk meg hvertfall en liten aha-opplevelse den gang jeg fikk meg helfigursspeil :sjenert:

Skrevet

Det er forskjell på å gå med "pynte-tights" og kort topp slik at alt viser, og gå i treninstights med kort topp. Jeg personlig synes ikke det er så fint å gå med vanlig tights uten at rumpa mi er litt dekket.. De har fått inn noen tykkere tightser på Gina Tricot, og til og med de sliter jeg med å gå med "rumpa bar" i.

Men jeg stemmer heller for tightser enn topper med utrigning ned til navlen. Så lenge det er dekket så funker det til en viss grad =)

• Liker 2
Gjest Offensive Pie
Skrevet

Du tok et bilde av rumpa til jenta foran deg i GameStop-køen? :haar:

• Liker 8
Gjest Søgni
Skrevet (endret)

Jeg kommer ikke over at du tok et bilde av en jente i treningstights fordi du mente hun hadde for avslørende klær. Det er verre enn all verdens brudd på antatte kleskoder. Hun hadde nok kledd seg med det formål å trene, ikke å vise frem "godsakene" som du sier og å bli tatt bilde av. Hvis jeg skal tippe.

Edit: Faktisk så synes jeg det er utrolig upassende av deg å legge ut dette bildet på et forum.

Endret av Søgni
  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

I rosetoget i byen min, etter 22juli, så var det ei jente som gikk foran meg i sort, tynn tights, og topp som stoppet ved navlen. Alle bak henne stirret bare på den hvite rumpa i string, for den sorte tightsen ble jo megagjennomsiktig, der hun tråkket i vei. Det var bare pinlig.

Skrevet

Vi har my eå bekymre oss for i dette landet når DETTE er en problemstilling som opptar folk :filer:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg er det helt tydelig at den dama går i treningstøy.

Blir dette helt feil også da eller??

Synes det er helt greit når hun går med treningstøy, men ellers så må overdelen gå nedenfor rumpa.

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for bilde av identifiserbar og tilfeldig person

Kosemose, mod

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du tok et bilde av rumpa til jenta foran deg i GameStop-køen? :haar:

Jeg kommer ikke over at du tok et bilde av en jente i treningstights fordi du mente hun hadde for avslørende klær. Det er verre enn all verdens brudd på antatte kleskoder. Hun hadde nok kledd seg med det formål å trene, ikke å vise frem "godsakene" som du sier og å bli tatt bilde av. Hvis jeg skal tippe.

Edit: Faktisk så synes jeg det er utrolig upassende av deg å legge ut dette bildet på et forum.

TS her. Jeg har ikke tatt det bildet! Hvor naive går det an å bli :skratte: Det har jeg funnet på internett, men det fungerer kanskje som en påminnelse om at om du går halvveis naken i offentligheten, så kan slike bilder bli tatt?

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Jeg har ikke tatt det bildet! Hvor naive går det an å bli :skratte: Det har jeg funnet på internett, men det fungerer kanskje som en påminnelse om at om du går halvveis naken i offentligheten, så kan slike bilder bli tatt?

TS her igjen.

Det var ikke poenget mitt da, jeg bare forundrer meg over at folk går og viser fram så mye.

Skrevet

Jeg har problemer med å fordøye dette med å være så utrolig opptatt av hvordan ANDRE mennesker kler seg. Ikke bare opptatt, men noen er til og med provoserte og forbannet på andres måte å kle seg på. Negative karakteristikker hagler, og det er liksom ikke måte på.

Hva er greia?

Kan vi ikke nøye oss med å se oss i speilet og kanskje være fornøyde med hvordan vi selv ser ut? Så får vi stole på at andre mennesker gjør det samme selv om deres smak er en helt annen enn vår egen.

Der er liksom et sett med normer, og disse har enhver å holde seg innenfor. Avvik fra disse blir møtt med irritasjon (og sinne!) og får "Æsj!", "Harry", "Slutty", "Nei, nei, nei!" og andre respektløse kommentarer slengt etter seg.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Alle tightsene er nesten gjennomsiktige, det fikk jeg bekreftet av noen venninner. Brukte ofte å gå med dem, var ikke klar over at de var gjennomsiktige. Så nå bruker jeg skjørt over tightsen :)

Noen som har peiling på hvilke tightser som er gjennomsiktige og hvilke som er mer tykke og ikke viser trusa igjennom?

Men jeg ser flere av mine venninner også går med disse gjennomsiktige tightsene.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har problemer med å fordøye dette med å være så utrolig opptatt av hvordan ANDRE mennesker kler seg. Ikke bare opptatt, men noen er til og med provoserte og forbannet på andres måte å kle seg på. Negative karakteristikker hagler, og det er liksom ikke måte på.

Hva er greia?

Kan vi ikke nøye oss med å se oss i speilet og kanskje være fornøyde med hvordan vi selv ser ut? Så får vi stole på at andre mennesker gjør det samme selv om deres smak er en helt annen enn vår egen.

Der er liksom et sett med normer, og disse har enhver å holde seg innenfor. Avvik fra disse blir møtt med irritasjon (og sinne!) og får "Æsj!", "Harry", "Slutty", "Nei, nei, nei!" og andre respektløse kommentarer slengt etter seg.

Nå er bildet mitt fjernet (bilde av en jente hentet fra en ikke-norsk nettside) fordi noen mente jenta kunne bli identifisert, så det kan hende du ikke fikk sett hvor tynt hun kledde seg, men hvis du ser på bildet til Quake så var det omtrent samme klesstil. Her snakker vi om tights som like godt kunne vært kroppsmaling.

Om hun skulle vist mer enn hun allerede viste, hadde neste steg vært blotting. Hvor mye respekt skal man kunne kreve med slike klær da?

AnonymBruker
Skrevet

jeg liker når pene jenter bruker tights som bukse.

eller gjennomsiktig skjorte.

dongeribukse uten lommer.

eller noe slikt.

:lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...