Gå til innhold

Jeg gleder meg så inderlig til den dagen jeg får barn!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må bare få det ut et eller annet sted! :sjenert:

Jeg har så sinnssykt lyst på barn. Jeg har så lyst på en liten, søt unge som jeg kan passe på hver dag, gi mat, leke med og være stolt av. Før dette har jeg så utrolig lyst på en stoooor og ruuuund mage, og jeg har så UFATTELIG lyst til å være mor!!! Jeg gleder meg til den dagen jeg får en liten en og til den dagen den lærer seg å gå og snakke, til han/hun for første gang kaller meg for "mamma" :rodmer:

Dessverre er jeg enda litt for ung, ikke verdens beste økonomi, ikke fast jobb og ikke ferdig med utdanningen. Men så snart jeg har fått meg både utdanning og jobb, samt god økonomi, mitt eget bosted og det som er, og selvfølgelig en flott mann som skal være far til barnet mitt. Har heldigvis en mann i livet mitt allerede, håper han blir pappa til mine barn. :rodmer:

Jeg gleder meg sånn til den dagen jeg får unge! Jeg har så UFATTELIG mye kjærlighet å gi, så utrolig mye omsorg jeg vil vise... Åååhhh! :)

Noen andre enn meg som også er litt verpesyke, men som rett og slett må vente i et par år til? :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Gjest lizzy
Skrevet
:klemmer: jeg er 17 år og gleder meg til eg får barn, men forstat får ung :sukk:
Skrevet

Godt å høre at du skjønner du er for ung og venter med reproduksjonen til du har stablet deg godt på bena med jobb og økonomi!

Altfor mange som bare hopper i det uten å ha noe på plass fordi de vil være mamma nå! uten å tenke på konsekvensene det betyr for barnet.

Du vil nok bli en flott mor når du blir det :)

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Ja,det er fantastisk å bli mor :rodmer: MEN når det er sagt så råder jeg dere til å nyte livet uten barn en stund først.Livet er uendelig rikt og verdifullt selv om man ikke har barn :)

• Liker 1
Skrevet

Blir baby syk med en gang eg får låne en liten baby/unge. Gleder meg noe helt sykt , akkuratt som TS beskriver her. Men er nok bare 16 og alt for ung enda , utdanning&Jobb og økonomi først . og selvfølgelig en fantastisk mann ! :kgbaby:

AnonymBruker
Skrevet

en viss idiot her på forumet vil si: En kan ikke tro at alt vil løse seg og at alt vil bli bra, bare fordi en får barn.

hva sier man til slikt TS??

AnonymBruker
Skrevet

Må bare få det ut et eller annet sted! :sjenert:

Jeg har så sinnssykt lyst på barn. Jeg har så lyst på en liten, søt unge som jeg kan passe på hver dag, gi mat, leke med og være stolt av. Før dette har jeg så utrolig lyst på en stoooor og ruuuund mage, og jeg har så UFATTELIG lyst til å være mor!!! Jeg gleder meg til den dagen jeg får en liten en og til den dagen den lærer seg å gå og snakke, til han/hun for første gang kaller meg for "mamma" :rodmer:

Dessverre er jeg enda litt for ung, ikke verdens beste økonomi, ikke fast jobb og ikke ferdig med utdanningen. Men så snart jeg har fått meg både utdanning og jobb, samt god økonomi, mitt eget bosted og det som er, og selvfølgelig en flott mann som skal være far til barnet mitt. Har heldigvis en mann i livet mitt allerede, håper han blir pappa til mine barn. :rodmer:

Jeg gleder meg sånn til den dagen jeg får unge! Jeg har så UFATTELIG mye kjærlighet å gi, så utrolig mye omsorg jeg vil vise... Åååhhh! :)

Noen andre enn meg som også er litt verpesyke, men som rett og slett må vente i et par år til? :gjeiper:

Har Erik verpesyke!??? :popcorn:

AnonymBruker
Skrevet

en viss idiot her på forumet vil si: En kan ikke tro at alt vil løse seg og at alt vil bli bra, bare fordi en får barn.

kan noen svare på det over??

:)

AnonymBruker
Skrevet

Ja det er forskjell på oss folk!

Er 23, og tanken på å bli mamma skremmer meg. Tviler på at jeg kommer til å ha lyst på barn før jeg er 35-40, hvis det noen sinne blir da.

Livet er liksom så langt, vil ha lengst mulig del av livet uten.

Dessuten er jeg i ferd med en lengre høyere utdannelse, og kommer til å gå inn i en krevende jobb når jeg er ferdig. Så å få barn de første 10 årene som kommer er helt uaktuelt for min del vertfall!

AnonymBruker
Skrevet

ingen tvil om at den som sier slike ting er en tilbakestående person.

jeg forstår at TS vil ha barn og håper vedkommende får oppfylt ønsket sitt.

:)

Skrevet

Fornuftig innstilling du har, at du vil vente til forholdene ligger litt mer til rette. I mellomtiden kan du bare glede deg, jeg synes i hvert fall livet med barn er veldig givende :)

AnonymBruker
Skrevet

vedkommende hevder han tar "pause" fra forumet akkurat nå.

for en dust!

Skrevet

Har selv veldig lyst på barn. Men jeg jobber med barn fra 0 år og har mange tanteunger, så får jo kost meg litt likevel. Men merker jo det at det er veldig deilig å slippe det ansvaret jeg har for disse ungene bare noen timer i uka istedet for å ha dette ansvaret 24/7. Noen av de har jo også for vane å gråte i flere timer i strekk, og kan jo ikke bare legge fra meg ungen heller når jeg blir sliten. Så skal virkelig nyte friheten så lenge jeg kan.

Men ja, jeg er fortsatt veldig verpesjuk.. Men skal ikke ploppe ut noen unge før jeg er ferdig med vgs iallefall. Å bli gravid vinteren 3.vgs kan passe bra for min del, så har jeg en god unnskyldning for å slippe å være russ. Ja, det å bli mamma i ung alder har alltid stått høyt på prioriteringslista mi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...