AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #1 Skrevet 11. mai 2012 Starter med Britney S. Hun skulle på turne i Japan. Til reporter sier hun.: Gruer meg litt for all fisken. for de spiser vel mye fisk der i Afrika!
frøkna Skrevet 11. mai 2012 #2 Skrevet 11. mai 2012 "Jeg har tenkt å utdanne meg til å bli enten dyrlege eller veterinær".
Gjest Elyssa Skrevet 11. mai 2012 #3 Skrevet 11. mai 2012 (endret) Link da! Endret 11. mai 2012 av Elyssa
sebra Skrevet 11. mai 2012 #4 Skrevet 11. mai 2012 Sorry men jeg må være litt pirkete her: Jeg har egentlig aldri hatt lyst til å dra til Japan. Rett og slett fordi jeg ikke liker fisk. Og jeg vet at det er veldig populært der nede i Afrika. -Britney Spears 1
Gjest Spinell Skrevet 11. mai 2012 #5 Skrevet 11. mai 2012 "I definitely want Brooklyn to be christened, but I don't know into what religion yet." David Beckham Han er for øvrig litt av en gullgruve når det gjelder siterbare utsagn. 2
Meaty Skrevet 11. mai 2012 #6 Skrevet 11. mai 2012 Siden Beckham er nevnt, tar jeg med et sitat fra en annen fotballspiller. Dette er sagt av walisiske Ian Rush, han er vel mest kjent som Liverpoolspiller, men hadde et kort opphold i en italiensk klubb. Han trivdes ikke der, for som han selv sa: "I couldn't settle in Italy - it was like living in a foreign country".
Bloodflowers Skrevet 11. mai 2012 #7 Skrevet 11. mai 2012 "Jeg har tenkt å utdanne meg til å bli enten dyrlege eller veterinær". Har hørt en kombinasjon av dette: "Jeg har lyst til å utdanne meg som dyreveterinær" (eller evt. dyr veterinær)
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #8 Skrevet 11. mai 2012 kom med noen petter solberg da ah shit jeg gjør det selv... http://humorlib.com/quotes-from-petter-solberg-6740.html
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #9 Skrevet 11. mai 2012 Har hørt en kombinasjon av dette: "Jeg har lyst til å utdanne meg som dyreveterinær" (eller evt. dyr veterinær) i motsetning til menneskeveterinær? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå