Gå til innhold

Lett å komme borti knappen "legg til som venn"?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har funnet ut at det er fort gjort å komme borti knapper på facebook, spesielt på min maskin hvor musa henger seg opp. Siden timeline kom så har jeg bare gått inn på aktivitetsloggen for å se om jeg har lagt til noen eller "likt" noe uten at det var meningen. Men nå ser jeg at når jeg legger til noen som venn så kommer ikke det opp i aktivitetsloggen..? Betyr det at jeg lett kunne ha kommet borti "legg til som venn" knappen uten at jeg har visst om det? Synes det er virkelig flaut i allefall så mye som jeg snoker rundt på alle slags profiler.

Noen som har kommet borti denne knappen, og ER det egentlig så lett å da evt. ikke merke det?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gjort det, men fra mobil. Plutselig sto det at "xxx har godtatt venneforespørselen din", men jeg kjenner h*n ikke, hehe. Så jeg skrev en hyggelig post om at jeg må ha kommet borti knappen, og fjernet h*n som venn. Fra pc så tror jeg du må trykke en gang til på knappen.

Skrevet

Jeg har gjort det. Liker ikke at det ikke er sånn bekreft at du vil legge til denne personen som venn lenger. Er fort gjort.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det, trodde man skulle få opp sånn "bekreft"-boks, men den bare sendte venneforespørselen med en gang jeg kom ani. Faen. :fnise:

Det var litt pinlig for jeg var bare inne og snoket.

En annen ting er jo den der hurtigknappen til å like noe. Vær forsiktig med å trykke "L" på tastaturet hvis du er inne og snoker på noens bilder. Vips så har man laika noe.

Skrevet

Det går an å avbryte forespørselen. Aner ikke hvor lenge man kan, men har gjort det selv. Men da var det ganske kort tid etter jeg hadde sendt forespørsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...