Gå til innhold

Misforståelser og snikksnakk fra nysgjerrigjetstråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er egentlig ikke langt unna sannheten for min del, jeg ser omtrent slik ut på avstand :gjeiper:

Oj, då måste det vara på extremt långt avstånd! Du liknar inte alls på din avatar, jag har varit inne och sett bilder av dig och kommer ihåg det speciellt. Det är många skillnader men det låter jag bli att skriva här. Du får innbila vem du vill vad du vill :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Vampen
Skrevet

Oj, då måste det vara på extremt långt avstånd! Du liknar inte alls på din avatar, jag har varit inne och sett bilder av dig och kommer ihåg det speciellt. Det är många skillnader men det låter jag bli att skriva här. Du får innbila vem du vill vad du vill :)

:blink:

• Liker 3
Gjest Vampen
Skrevet

Det er Svensk :jepp:

Mnei, det er pissy og frekt. :jepp:

• Liker 4
Skrevet

Med liten S... Faan, der treit jeg meg ut :(

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Inne hvor da? :klo:

Jeg er en spinkel jente med mørkt hår, og mer får man vel ikke ut av det bildet. Tror du blander meg med noen andre, for nå er du helt på bærtur. Hvordan mener du jeg ser ut da?

Jeg oppfordrer deg til å skrive skillnadene! :gjeiper:

Endret av Raindrops
  • Liker 7
Skrevet

Har du egentlig noen gang lagt ut bilde raindrops?

Gjest Raindrops
Skrevet

Har du egentlig noen gang lagt ut bilde raindrops?

Joda, tror det fortsatt ligger et bilde i kroppstråden :) Ansiktet la jeg også ut, men jeg feiget ut etter 15 minutter eller noe :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Joda, tror det fortsatt ligger et bilde i kroppstråden :) Ansiktet la jeg også ut, men jeg feiget ut etter 15 minutter eller noe :sjenert:

Ah, kunne ikke huske å ha sett det :)

Skrevet

Inne hvor da? :klo:

Jeg er en spinkel jente med mørkt hår, og mer får man vel ikke ut av det bildet. Tror du blander meg med noen andre, for nå er du helt på bærtur. Hvordan mener du jeg ser ut da?

Jeg oppfordrer deg til å skrive skillnadene! :gjeiper:

Du har en blogg/photobucket? Har du kanske gamla bilder där?

Skrevet

Mnei, det er pissy og frekt. :jepp:

Inte meningen till det, är bara ärlig (hoppas jag). Inget personligt menat heller, hade lika gärna kunnat vara dig/vem som helst

Gjest Vampen
Skrevet

Inte meningen till det, är bara ärlig (hoppas jag). Inget personligt menat heller, hade lika gärna kunnat vara dig/vem som helst

Å anta at man vet bedre hvordan noen ser ut bedre enn vedkommende selv, og i samme slengen insinuere at personen lyver, er frekt. Uansett hva du mente.

• Liker 3
Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Du har en blogg/photobucket? Har du kanske gamla bilder där?

Jeg har aldri linket til verken photobucket eller blogg her inne, så du er fortsatt ute å kjøre. Forresten setter jeg utrolig lite pris på å bli beskyldt for å lyve på den måten, så jeg tok et bilde til ære for deg:

Litt utydelig, men det står raindrops og datoen på det arket, bare så jeg slipper mer pes fra ærlige sjeler som deg ;)

[bilde fjernet]

Endret av Raindrops
  • Liker 9
Skrevet

Å anta at man vet bedre hvordan noen ser ut bedre enn vedkommende selv, og i samme slengen insinuere at personen lyver, er frekt. Uansett hva du mente.

Nu har jag sett verkliga bilder av vedkommende och det har inte du. Du får ta det som du vill, min mening var att upplysa om felaktig info. Jag tycker inte om lögn, oavsett om det är via en pc eller öga mot öga. Det är inte alla som är ärliga...
AnonymBruker
Skrevet

Raindrops: :skratte: Jævlig bra

ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nu har jag sett verkliga bilder av vedkommende och det har inte du. Du får ta det som du vill, min mening var att upplysa om felaktig info. Jag tycker inte om lögn, oavsett om det är via en pc eller öga mot öga. Det är inte alla som är ärliga...

Nå må du gi deg, før det blir pinligere for deg..

• Liker 6
Skrevet

Jeg har aldri linket til verken photobucket eller blogg her inne, så du er fortsatt ute å kjøre. Forresten setter jeg utrolig lite pris på å bli beskyldt for å lyve på den måten, så jeg tok et bilde til ære for deg:

Litt utydelig, men det står raindrops og datoen på det arket, bare så jeg slipper mer pes fra ærlige sjeler som deg ;)

Så charmerande finger ;) Ska se om jag hittar det jag tänker på imorgon. Tvivlar inte på att detta är dig men måste ta reda på vilken brukare jag trodde du var...

Skrevet

Syns du ser bra ut jeg Rain :) Og med andre klær kan du sikkert ligne på avataren.

Gjest Vampen
Skrevet

Vel, jeg har faktisk sett bilde av Raindrops tidligere, og i tillegg har hun lagt ut et til din ære nå. Hvilket bekrefter at du er den som er på bærtur i sandtak. Det er grunnen til at det er greit å ikke være så jævlig påstålig om ting du ikke vet noe om. Det er ikke din jobb å opplyse om "feilaktig info". Har du ikke noe fornuftig å komme med, så er det like greit å holde kjeft. Å beskylde fremmede mennesker for løgn er ufint, og det blir ikke bedre av at du ender opp med å drite deg ut i samme slengen.

Og Raindrops: du er kul!:ler:

• Liker 4
Gjest Raindrops
Skrevet

Syns du ser bra ut jeg Rain :) Og med andre klær kan du sikkert ligne på avataren.

Takk kjære deg :)

Jeg synes igrunn alle slanke, mørke jenter kan ligne på avataren min jeg da :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...