Pludre Skrevet 28. januar 2004 #1 Del Skrevet 28. januar 2004 Hei Tenkte dere hadde lyst til å se noen bilder fra bryllupet vårt i 2002, fant bildene på datamaskina og syns de er verdt en titt Buketten min har jeg laget selv, og den er jeg litt stolt av, at jeg klarte det http://www.nybaktmamma.com/plassen/showthr...10&pagenumber=1 Hilsen Pludre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 28. januar 2004 #2 Del Skrevet 28. januar 2004 Wow :o Kjempeflink til å lage bukett jo.... Kjempefine var dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zmurfette Skrevet 28. januar 2004 #3 Del Skrevet 28. januar 2004 Bøyer meg i støvet over bukettlagingsevnene dine!! Utrolig fiiiiiiiiiiiiiiiiiin!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 28. januar 2004 #4 Del Skrevet 28. januar 2004 Hei Pludre!!! Jeg tok en titt, og buketten, du og bussene på kaken var alle flotte!!! Men, ikke glem; BMW ruels!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 28. januar 2004 #5 Del Skrevet 28. januar 2004 Så nydelig bukett!! Jobber du med blomster eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Skrevet 28. januar 2004 #6 Del Skrevet 28. januar 2004 Så gøy med bilder! Dere var flotte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkie Skrevet 28. januar 2004 #7 Del Skrevet 28. januar 2004 Ikke rart du er stolt, det var jo en kjempeflott bukett. Så ordentlig proff ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 28. januar 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 28. januar 2004 Hei igjen :D Tusen takk for positive tilbakemeldinger Jeg jobber IKKE med blomster, jeg kjører BUSS !!! Har fått mange spørsmål om dette ja. Og til deg LilleMy : Ascona ruler gata !!! ( litt intern den der ) Klem fra Pludre, bussjåfør med kunstneriske evner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå