Gå til innhold

Varmt sted i permisjonstiden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg er gravid i 4. måned, og vi prøver å pønske ut noe lurt angående permisjon, lønn, ferie osv. Vi vurderer derfor å spare opp endel ferie og dra på en litt lengre tur, kanskje 3-4 uker i slutten av permisjonen. Noen som har gjort dette?

Hvor er det ok å reise? Det blir snakk om en gang i september/oktober/november, vil gjerne ha det godt og varmt, og ikke en altfor lang flyreise, da babyen blir å være i underkant av ett år/ett år når vi reiser.

Har tenkt på Egypt - noen erfaringer? Flyturen er jo litt lang, men det er vel ikke så veldig mye lengre enn f.eks Kanariøyene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei, jeg er gravid i 4. måned, og vi prøver å pønske ut noe lurt angående permisjon, lønn, ferie osv. Vi vurderer derfor å spare opp endel ferie og dra på en litt lengre tur, kanskje 3-4 uker i slutten av permisjonen. Noen som har gjort dette?

Hvor er det ok å reise? Det blir snakk om en gang i september/oktober/november, vil gjerne ha det godt og varmt, og ikke en altfor lang flyreise, da babyen blir å være i underkant av ett år/ett år når vi reiser.

Har tenkt på Egypt - noen erfaringer? Flyturen er jo litt lang, men det er vel ikke så veldig mye lengre enn f.eks Kanariøyene?

Vi har leid et hus i Tyrkia hvor vi skal være tre uker nå i mai/juni. Der er det også godt og varmt i september og oktober vil jeg tro.

Jeg har ikke vært i Egypt med barn, men om dere drar dit, så pass på å ta med absolutt alt av barnemat, da man er veldig utsatt for matforgiftning der, og så små barn kan jo ikke få denne drikkevaksinen.

Vi gjør forøvrig det samme til Tyrkia for å være på den sikre siden.

Jeg ville holdt meg unna land med for lang flyreise og for stor tidsforskjell.

Endret av Vibi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...