Gå til innhold

Merker hos Brudekjolen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi, på fredag skal jeg prøve kjoler hos Brudekjolen på Egertorvet i Oslo. Jeg har fått med meg at flere har opplevd dårlig service der, så jeg er litt skeptisk...

Men er det noen som vet hvilke merker de fører? Det står særs lite på nettsidene deres, må jeg si. Har de ok utvalg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare vært der en gang, det var den gangen i høst da de hadde underskjørt salg... Damene var litt grinete men ikke verre enn at jeg ikke brydde meg om det....

Men de solgte unna underskjørt som var både møkkete og istykkerrevne, til den ublu pris av fem hundre kroner, og det syns ikke jeg noe om....

Men de hadde masse kjoler der, alle kjolene fra helgens show kom derfra og det var mye fint :blunke:

Skrevet

De har ihverfall St. Patrick og Pronovias;

det er de jeg husker.

Skrevet

Hei. Jeg fant ikke noe jeg likte der, men så er jeg kanskje litt vanskleig og kresen av meg. Men det skal man vel ha lov å være også, ved en sånn anledning...?!

Nå vet jeg ikke om du vil leie eller kjøpe, men hvis du ikke finner kjolen din hos dem, så rett over Egertorget til Unik Brudestudio.Skulle jeg ha noe som helst å utsette på dem, må det være at damen der oppe er kald på hendene når hun hjelper deg å prøve noe... :ler:

De har et godt utvalg i enkle,stilrene kjoler, og er veldig hyggelige og flinke. De ligger litt høyere i pris, men ettersom jeg har valgt en kjole med gjenbruksmuligheter, ser jeg det som en investering.

Skrevet

Takk for svar! Jeg er veldig spent, har aldri prøvd en brudekjole før...

Unik brudestudio høres ikke ut til å være noe for meg, men jeg kan jo ta en kikk når jeg likevel er ute på tokt. "Enkelt og stilrent" er nærmest skjellsord for en Pompøs Pike som meg. :D

Skrevet

Hei,Kalas! Det jeg mente med enkelt og stilrent er at det er mindre perler og glitter på de kjolene enn mange andre steder. En del av kjolene andre steder er så overlesset med "dill" at man ender med å glitre som ei 80-talls discokule. *GRØSS!*

Det er mye utrolig elegant og lekkert. Sjekk nettsida deres da vel:

http://www.brudestudio.no/

Hvis du er den typen jeg tror du er, ut fra det du skriver, er kanskje kjolene nr. 3,10,13 og 34 noe for deg....

Eller er du mer en Demetrios-brud?:-)

Send meg et svar etter å ha kikket,da? Nysgjerrig på om jeg har gjettet riktig på deg. Selv skal jeg ha kjolen "kira" fra marylise, nr30.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...