Gå til innhold

Kåt, glad og takknemlig - se her Waco

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Velger å være anonym nå. Grunnen til denne tråden, er at jeg tror jeg har begynt å misforstå Waco riktig. Må innrømme at jeg er blitt litt provosert av Waco's innlegg, men har til nå klart å la være å svare. Jeg har nemlig gått inn i meg selv, og funnet ut hvorfor jeg lar meg provosere. Det er fordi jeg vet at Waco har rett i mange tilfeller, men samtidig vil jeg rope ut at dette gjelder ikke MEG! Da føler jeg meg rett og slett urettferdig behandlet. Og det er noe vi kvinner er flinke til.

Veldig mange kvinner burde gå inn i seg selv, og finne ut hvorfor de er så sure og utakknemlige. Ja, jeg mener det, prøve å bli litt mere kåte, glade og takknemlige, da får de det mye bedre med seg selv, og ikke minst mannen sin. Jeg håper jeg ikke har misforstått, Waco, men er det noe av dette du prøver å formidle?

Hilsen en kåt, glad og takknemlig kone.

(Som tenker selv, og aldeles ikke er en nikkedukke!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke lest alle trådene og innleggene til Waco, men jeg kan være enig i at han i enkelte tilfeller treffer veldig spikeren på hodet når han omtaler kvinner i "negativ" forstand. Vi mennesker er så forskjellige -og etter min mening er ikke nødvendigvis de egenskapene som Waco av og til skisserer forbeholdt kvinner. Mange menn er også nikkedukker, kaklehøner, bitcher osv. osv.

Etter min mening er det ikke egentlig så veldig vesentlig dette med kjønn osv (når man, vel og merke, diskuterer personlighet) -for når alt kommer til alt er vi jo alle mennsker!

Klem,

Nelle icon_smile.gif

Gjest sexysadie
Skrevet

Hovedinnlegg er vel Waco som anonym tenker jeg...

Gjest Anonymous
Skrevet

Takker og bukker, Sadie, men kan forsikre deg om at Waco ikke er meg!

Klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...