Gå til innhold

jeg får en elipsemaskin av familien, er de noe gode`?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg skal få en elipsemaskin gratis av et familie medlem :D

men har den noe effekt? hvor mye må jeg "løpe" til dagen for at den skal ha en slankende effekt?

jeg er kvinne 180 høy veier 80 kilo blank. jeg har litt ekstra rundt magen, rumpa, hoftene og lår..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skal få en elipsemaskin gratis av et familie medlem :D

men har den noe effekt? hvor mye må jeg "løpe" til dagen for at den skal ha en slankende effekt?

jeg er kvinne 180 høy veier 80 kilo blank. jeg har litt ekstra rundt magen, rumpa, hoftene og lår..

Altså, de billige ellipsemaskinene (opp til 1000kr) er ikke så veldig gode å gå på.

Litt dyrere er helt ok. Jeg kjøpte en til 2700, og den var nydelig. :)

Kjør på 20 min om dagen og du vil merke forskjell. Da brenner du vel ca 120-180kcal avhengig av hvor hardt du trener.

AnonymBruker
Skrevet

takk for svar, denne kostet 3500 ny så tror det e ren god en :)

20 minutter til dagen klarer jeg fint :)

vi bli slank til bikinien skla på å må da av med 10 kilo minst

Skrevet

takk for svar, denne kostet 3500 ny så tror det e ren god en :)

20 minutter til dagen klarer jeg fint :)

vi bli slank til bikinien skla på å må da av med 10 kilo minst

Tror ikke du tar av 10kg til sommeren med å trene 20min om dagen! Uansett er 10kg egentlig urealistisk å gå ned vha. sunn trening på 2mnd.

Men du kommer definitivt i grei form av 20min dagen, og du vil stramme deg opp. :)

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke du tar av 10kg til sommeren med å trene 20min om dagen! Uansett er 10kg egentlig urealistisk å gå ned vha. sunn trening på 2mnd.

Men du kommer definitivt i grei form av 20min dagen, og du vil stramme deg opp. :)

hehe kanksje ikke 10 kilo til sommeren da, men 10 kilo over tid da :)

hvis jeg pøser på 20 minutter to ganger til dagen pluss ligger 500 kal i underskudd hver dag så tror jeg at jeg får restiltater :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...