Lullu Skrevet 28. januar 2004 #1 Skrevet 28. januar 2004 Hadde satt stor pris på om noen kunne gitt meg tips ang. hva som skal stå i invitasjonen. Vet forsåvidt hva som bør være med, man klarer ikke helt å formulere meg.... Supert om jeg kunne fått eksempel på hva som sto i din! Takk for hjelpen!
Gjest Tex Skrevet 28. januar 2004 #2 Skrevet 28. januar 2004 I anledning vielsen mellom Tex Hansen og Texas Sørensen ville det glede oss å se deg i Trane kirke lørdag 29. mai kl 13. Etter vielsen vil det bli mottagelse og bryllupsfest i Arne A. Hansens selskapslokaler Lindeveien 24, kl 16. Antrekk: Miniskjørt eller klovnedress S.u. 21. mars Dersom du ønsker å tegne deg på talelisten eller på annen måte ønsker å bidra til bryllupsfesten ber vi om at du melder dette til vertskapet, eller til kveldens toastmaster, som er Harald A. Hansen, tfl 78945612 Kirken anmoder om at gjestene er på plass i kirken senest ti minutter før vielsen. Vennlig hilsen Arthur og Regina Hansen tlf 21654987
14062003 Skrevet 28. januar 2004 #3 Skrevet 28. januar 2004 http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...ight=invitasjon http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...ight=invitasjon Dersom du sender meg en pm med din mailadresse, kan jeg sende deg våre invitasjoner.
zmurfette Skrevet 28. januar 2004 #4 Skrevet 28. januar 2004 Kjære Gammelzmurf og Gammelzmurfine, Vi viser vår kjærlighet til hverandre ved å gifte oss i Zmurfekirken lørdag 19. juni kl. 16.00. Vi har gleden av å invitere dere til middag og bryllupsfest i Zmurfesoppen etter vielsen. Hjertelig hilsen Zmurfette og Zmurfen Antrekk: Hvit bukse og hvit hatt/Rød bukse og hvit hatt S.u. innen 15. april til Zmurfette og Zmurfen, Zmurfestien 13 0613 Zmurfeland Tlf. nr Hjemme i soppen/Zmurfettes mobil/Zmurfens mobil Vi har planer om å sende ut praktisk info (veibeskrivelse, hotellanbefalinger, navn og tlfnr til toastmaster osv.) til alle gjestene som kommer når S.u.-fristen har utløpt.
Jens Skrevet 29. januar 2004 #6 Skrevet 29. januar 2004 Kjære..................... Mor og Far Jens har den store glede av å invitere dere til Jens og Franks bryllup. Vielsen finner sted i x kirke lørdag 01.04.04 kl 12.30 med påfølgende middag i xxx.Det vil bli felles transport fra kirken til xxx. antrekk:smoking su innen 01.03.04 Jens Jensen og Frank Franksen ....... Toastmaster .......
Isiselin Skrevet 30. januar 2004 #7 Skrevet 30. januar 2004 Vi (jeg) har laget et dikt der alle detaljer er vevet inn i diktet. Det er riktig så morsomt og jeg tror mottagerne av invitasjonen vil synes det er veldig spesielt og koselig!
Lullu Skrevet 30. januar 2004 Forfatter #8 Skrevet 30. januar 2004 Vi (jeg) har laget et dikt der alle detaljer er vevet inn i diktet. Det er riktig så morsomt og jeg tror mottagerne av invitasjonen vil synes det er veldig spesielt og koselig! Misunner fryktelig dere med fantasi jeg Dette hørtes jo meget flott ut.
Isiselin Skrevet 30. januar 2004 #9 Skrevet 30. januar 2004 Kan jo ikke si at dette diktet er i verdensklasse og noen litteraturpris blir det jo ikke... Jeg har også lite fantasi, men jeg fikk det da til på et vis... Bare prøv så får du det til etterhvert. Til opplysning strevde jeg leeeenge med dette diktet og det er fremdeles ikke perfekt, men jeg tror egentlig ikke mottakerne av innbydelsen tenker veldig hardt på om det er perfekt. De tenker; " Oj! Det er på rim! Så morsomt! Åja, de skal gifte seg!! Så morsomt! Og de skal gifte seg der! Det blir sikkert hyggelig!" Jeg tror ikke de kommer til å sette seg ned og telle stavelser og slikt...
Lullu Skrevet 30. januar 2004 Forfatter #10 Skrevet 30. januar 2004 Kunne du ikke lagt ut diktet her da? Eller deler av det? Ble nyskjerrig jeg nå altså. Trenger litt hjelp til å komme i gang. Likte idèen godt :D Om man hermer litt, gjør vel ikke så mye
Isiselin Skrevet 30. januar 2004 #11 Skrevet 30. januar 2004 Kunne du ikke lagt ut diktet her da? Eller deler av det? Ble nyskjerrig jeg nå altså. Trenger litt hjelp til å komme i gang. Likte idèen godt :D Om man hermer litt, gjør vel ikke så mye :oops: Vet ikke om jeg tørr det da... Kan i allefall ta de to første versene... Etterpå kommer ett vers med sted og kirke og i neste vers står klokkeslett og siste vers ønsker alle velkommen til bryllupsfest! "Med jublende hjerter Og øyne som stråler Inviterer vi til bryllupsfest 26. juni er dagen da vi skal si vårt ja og vi ønsker veldig at du kommer da" Ellers har vi et av yndlingsmaleriene mine (og hans fordi han vet jeg er så glad i det) som gjennomgangstema i trykksaker og mye annet og på invitasjonen står det dette om maleriet: "Maleriet som er brukt på fremsiden av invitasjonen heter ”Det første kyss” og er malt av William Bouguereau (1825-1905). Det fremstiller Psyche og Cupido som barn. I følge myten var det skjebnebestemt at Psyche og Cupido skulle møtes. De var skapt for hverandre. Historien viser den respekten og tilliten som må finnes mellom to som elsker hverandre. Psyche og Cupido er sjelefrender og deres sjel vil for evig være bundet sammen.... " Vi syntes det passet sånn til oss... *klisseklissekliss*
Gjest Tex Skrevet 30. januar 2004 #12 Skrevet 30. januar 2004 *Tex er også glad i klissekliss* Så fiiiiint!!!! :D
Lullu Skrevet 30. januar 2004 Forfatter #13 Skrevet 30. januar 2004 Supert! Var jo kjempe flott!! :D Flere som har eksempler på en morsom måte å skrive innbydelsen på? Fant dette på nettet: Det hendte de dage, at Y hun sagde,: " X vil du være min?" " Thi' dersom du sier ja, vil jeg altid være din." Derfor kan Dere nok forstå, at Dere til ...............kirke må, for det er her, vielsen kl. ........, mellom ( Y's ) efternavn & ( X's ) etternavn, skal stå. Når begge hjerter er i samme pakt, og presten sin hånd på verket har lagt, må Dere hjelpe, i ( sted)............, dato ......... med riktig å feste, Så denne dag blir en av Y's & X's de beste
Isiselin Skrevet 30. januar 2004 #14 Skrevet 30. januar 2004 Tusen takk! Nå ble jeg glad! Dessuten var den der siste teksten ganske morsom også... En annen ide' hadde jo vært å lage et lite eventyr av det hele... "Det var en gang... Og så levde de lykkelig alle sine dager!" Hehe!
Augustbrud02 Skrevet 30. januar 2004 #15 Skrevet 30. januar 2004 Vi hadde ingen spesiell eller spennende tekst i våre invitasjoner, men dette var iallfall hva vi skrev: Kjære xxx og xxx. I anledning vårt bryllup har vi gleden av å invitere dere til middag og bryllupsfest lørdag 10. august 2002 kl. 14.30 på xxx grendehus. Vielsen vil finne sted i xxx kirke kl. 11.30. Vi ønsker dere hjertelig velkommen. <brud> og >brudgom> Tlf. xx xx xx xx S.U. innen 1. juli Pent antrekk
Gjest Tabby Skrevet 18. mars 2004 #16 Skrevet 18. mars 2004 Jeg satt og søkte litt på KG nå. Har kjøpt inn papir og slikt i dag og fant ikke mer av det jeg egentlig ville ha, så da ble det noe annet og jeg kunne tenke meg en litt annerledes enn det standard oppsettet. Så fant jeg denne fra Lullu og synes den var kjempeflott! Akkurat noe sånt jeg likte. Supert! Var jo kjempe flott!! :D Flere som har eksempler på en morsom måte å skrive innbydelsen på? Fant dette på nettet: Det hendte de dage, at Y hun sagde,: " X vil du være min?" " Thi' dersom du sier ja, vil jeg altid være din." Derfor kan Dere nok forstå, at Dere til ...............kirke må, for det er her, vielsen kl. ........, mellom ( Y's ) efternavn & ( X's ) etternavn, skal stå. Når begge hjerter er i samme pakt, og presten sin hånd på verket har lagt, må Dere hjelpe, i ( sted)............, dato ......... med riktig å feste, Så denne dag blir en av Y's & X's de beste Og så legger jeg på hvem som skal ha beskjed og når om hvem som kommer og antrekk for dagen. Det eneste problemet er at vi skal ha kaffegjester og bare den nærmeste familien til maten så hvordan fletter jeg det inn her? Vi som skal spise mat sammen gjør det kl 15 og kaffegjestene blir bedt til kl 17.30. Jeg vil jo gjerne at de som blir bedt til kaffen er klar over at det er til kaffen og at det passer inn i teksten også da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå