AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #1 Skrevet 11. mai 2012 Jeg er forelsket i en mann, har aldri vært så forelsket i noen før. Tenker på han hele tiden. Han er en kollega, men jobber ikke på samme avdeling. Kjenner han ikke, men møtte han på byen og danset med han. Etterpå maste jeg for mye på han (spurte han ut også). Men han avviste meg på en fin måte. Ellers er jeg veldig sjenert når jeg snakker med han, og det er kun fordi jeg er betatt/forelsket. Han virker ikke interessert, men igjen kjenner han meg ikke og det er synd han ikke får muligheten til det. Nå er det flaut å møte han i gangene. Har dere opplevd noe liknende, og kan gi meg tips til hvordan jeg skal komme meg over han? eventuelt hvordan jeg kan få han? Jeg hører fra folk at jeg er en over middels pen dame. Selvfølelsen er nok et større problem.
Steinar40 Skrevet 11. mai 2012 #2 Skrevet 11. mai 2012 Begynn å se deg om etter en annen og da interessert fyr. Intet annet å gjøre.
Gjest Anna.S Skrevet 11. mai 2012 #3 Skrevet 11. mai 2012 Du tror han er rett for deg fordi du har illusjoner i hodet som han passer perfekt til. Han gjør ikke det, for hvis han hadde gjort det så hadde han vært intressert. Treff andre, eneste som fungerer for å komme over noen som man tror (fortsatt i sitt lille hodet) at er rett.
Sommee Skrevet 11. mai 2012 #4 Skrevet 11. mai 2012 Kanskje han dater noen andre for tiden. Kanskje han avviste deg fordi han syntes du var for full. Kanskje han nettopp har avsluttet et forhold. Kan være hundre grunner til at han ikke virker interessert, mange er dårlig til å tyde signaler dere damene sender. Uansett, spør i edru tilstand, så kan du enkelt gå videre hvis han sier nei.
Knirke Skrevet 11. mai 2012 #5 Skrevet 11. mai 2012 Anta at han ikke er interessert, siden han allerede har sagt det til deg i klartekst. Jo før du kan akseptere at det ikke blir noe mellom dere, jo fortere kan du komme i gang med arbeidet med å bearbeide det Lat som du har forflyttet deg 5 år frem i tid, og se tilbake på den du er akkurat nå. Så kan du humre litt for deg selv: -Haha, det var det året jeg var forelsket i NN Det var bra jeg kom meg ut av det, vi hadde blitt et helt forferdelig dårlig par
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #6 Skrevet 13. mai 2012 Hei. Tusen takk for gode råd! Setter stor pris på at dere tar dere tid til å skrive til meg. Jeg har en mistanke om at han nettopp er kommet ut av et forhold. Uansett er det ikke sikkert vi passer sammen. Men får bare prøve å se meg om etter andre. Du var søt som skrev at jeg skulle skru tiden frem 5 år :)ikke dumt forslag. TS
DetteErMeg Skrevet 13. mai 2012 #7 Skrevet 13. mai 2012 Tenk på at du har ingen ting å tape på og spørre han ut en gang til, men du har alt å vinne! Tenk om dere klikker helt perfekt sammen osv. Det hadde jo vært supert. Hvis ikke, så har du i hvert fall prøvd og slipper og lure på det lengre
heleneo Skrevet 13. mai 2012 #8 Skrevet 13. mai 2012 Jeg er ulykkelig forelsket i Harry Styles. Hvorfor? Han er så morsom, flink til å synge, virker ikke som en person som tar seg selvhøytidelig, søt, sjarmerende med det brune krøllete håret sitt og de vakre grønne øynene. Patetisk? Ja. Han vet ikke at jeg ikke eksisterer en gang, er det mulig.Ser på bilder og videoer på skolen hele tiden. Skjerpings!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå