Gjest dareen Skrevet 28. januar 2004 #1 Skrevet 28. januar 2004 Hei! Jeg lurer på om dere har noen tips til hvilke hudpleieserier som er bra å bruke? Jeg har svært liten peiling på slikt, for jeg bruker stort sett slike billige greier man får kjøpt i dagligvarebutikken. Kan noen hjelpe meg? Jeg har en del sorte prikker på nesen, kan disse fjernes hos hudpleier? Hvor mye koster en slik behandling? Håper på svar!
Arkana Skrevet 28. januar 2004 #2 Skrevet 28. januar 2004 Jeg liker Olay-serien (tidligere Oil of Ulay) som kjøpes hos Vita o.l. Den er ikke fryktelig dyr, og faktisk den eneste jeg synes virker. Jeg kan faktisk merke selv at huden min blir mykere og finere av den kremen. Når det gjelder de sorte prikkene kan du prøve noe som heter Pore Perfect (eller noe lignende). De er et slags plaster du klistrer på nesa og når det er tørket river du det av og alle hudormene følger med. Virker veldig bra!
Nana Skrevet 28. januar 2004 #3 Skrevet 28. januar 2004 Tror dette med hudpleieprodukter er veldig individuelt. Man må nesten prøve seg litt frem for å finne det som passer til sin egen hud. Personlig sverger jeg til Dermalogica sine hudpleieprodukter som kan kjøpes av hudpleier eller på lookfantastic. En hudpleier kan nok helt sikkert hjelpe med prikkene på nesen. Lykke til
~Moon~ Skrevet 28. januar 2004 #4 Skrevet 28. januar 2004 Jeg bruker Shiseido Pureness- serien, og er veldig fornøyd.
Gjest Joanna Skrevet 28. januar 2004 #5 Skrevet 28. januar 2004 Jeg bruker Shiseido Pureness- serien' date=' og er veldig fornøyd.[/quote'] Samme her.
Gjest Virvel Skrevet 28. januar 2004 #6 Skrevet 28. januar 2004 Shiseido er topp, jeg har brukt Pureness-serien i mange år. Nå bruker jeg Vichy, og er i grunnen like fornøyd med de produktene. De er et hakk billigere, og det betyr mye for en studentlommebok...
Gjest sexysadie Skrevet 28. januar 2004 #7 Skrevet 28. januar 2004 Jeg har blitt JuvenaFan så det skriker etter.
Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2004 #8 Skrevet 28. januar 2004 Det viktigste er at du bruker noe som er tilpasset din hudtype. Hvis huden din ikke er tørr, fet eller sensitiv så tror jeg det meste fungerer greit. Hold deg bare unna produkter som er sterkt parfymerte eller inneholder stoffer som tetter porene (mineralolje). Min favoritt er forøvrig Dermalogica.
Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2004 #9 Skrevet 29. januar 2004 Billige Nivea funker for meg. Så forresten en test fra Forbrukerrådet hvor de dyre produktene ikke scoret høyere eller hadde mer dokumentert effekt enn de "billige".
Gjest Ethereal Skrevet 29. januar 2004 #10 Skrevet 29. januar 2004 Det kommer mye an på preferanser og hvor mye du vil betale. Jeg vingler mellom Decleor/Dermalogica fra hudpleier, og Kanebo/Shiseido/Estee Lauder fra parfymeri. Akkurat nå bruker jeg den nye Hydra Complete fra Estee Lauder, og er ganske fornøyd. Jeg har tørr hud, og bruker versjonen for tørr hud. Pris: ca 400,- (men jeg bor for tiden i Nederland hvor prisene kan være litt annerledes enn hjemme). Fra apoteket liker jeg Avène, spesielt produktene for sensitiv hud.
Salt Skrevet 29. januar 2004 #11 Skrevet 29. januar 2004 Jeg også! Pureness- serien er helt super for min hud i hvertfall.
*Shira* Skrevet 29. januar 2004 #12 Skrevet 29. januar 2004 Jeg bruker MD Formulations og Decleor. Vil anbefale deg å dra til en hudpleie som kan analysere huden din. Da er det litt lettere å finne produkt som passer din hud. Bor du i Oslo kan jeg anbefale Cliniqe 81, Lena Linne
Gjest Cuddly Skrevet 29. januar 2004 #14 Skrevet 29. januar 2004 Har nettopp begynt med dermalogica, og kremen er kjempedeilig! Rik nok til min tørre vinterhud, men blir IKKE liggende som et ekkelt lag utenpå huden, noe jeg har opplevd med veldig mange kremer for tørr hud! Jippi, endelig et merke å være trofast mot (og strawberrynet gjør det mulig sånn rent økonomisk :D )
Gjest dareen Skrevet 29. januar 2004 #15 Skrevet 29. januar 2004 Hei! Takk for mange svar! Er det noen som vet hvor mye produktene fra Dermalogica koster?
starie Skrevet 29. januar 2004 #16 Skrevet 29. januar 2004 Hei! Takk for mange svar! Er det noen som vet hvor mye produktene fra Dermalogica koster? På Lookfantastic er produktene til Dermalogica billigere enn i Norge. Du kan også sjekke ut Esssentialdayspa og Strawberrynet
Reina Skrevet 30. januar 2004 #17 Skrevet 30. januar 2004 Jeg bruker Shiseido Pureness- serien' date=' og er veldig fornøyd.[/quote'] Det er en klinkende klar vinner
-ida- Skrevet 30. januar 2004 #18 Skrevet 30. januar 2004 Jeg er frelt på dermatologica produktet. Kvisene mine har takket for seg. Jippi!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå