Fru Edderkopp Skrevet 11. mai 2012 #1 Skrevet 11. mai 2012 Eg hadde meg med mannen 1 mai på kvelden, tok ut spiral 2 mai, har hatt blødninger fram til 9 mai. Eg er veldig kvalm i dag. Er det mulig å vera gravid allerede? Var veldig kvalm med vetlo mi, tidlig i svangerskapet.
akrich88 Skrevet 11. mai 2012 #2 Skrevet 11. mai 2012 Åssen type spiral hadde du? Hormon? Kan jo være noe hormonelt i forbindelse med den? Hadde du regelmessig mens med spiralen? Og har du regna ut når du hadde EL? I såfall, hvis alt har klaffa så kan du jo helt sikkert være gravid? Vet ikke åssen det er etter man tar ut spiralen, jeg har enda i min.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #3 Skrevet 11. mai 2012 Jeg ble gravid samme måneden jeg tok ut spiralen. Det var vanlig spiral, da, ikke hormonspiral. Så det er absolutt mulig, men du må nok vente til du skulle hatt mensen for å være sikker.
Fru Edderkopp Skrevet 11. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2012 (endret) Åssen type spiral hadde du? Hormon? Kan jo være noe hormonelt i forbindelse med den? Hadde du regelmessig mens med spiralen? Og har du regna ut når du hadde EL? I såfall, hvis alt har klaffa så kan du jo helt sikkert være gravid? Vet ikke åssen det er etter man tar ut spiralen, jeg har enda i min. Hormonspiral.Hadde ikkje mens når eg hadde spiral. Så litt vanskelig å vite syklus, men eg trodde det var mensen som kom ca femte mai. Men er i villrede. Endret 11. mai 2012 av Fru Edderkopp
Gjest Frk.Franzen Skrevet 13. mai 2012 #5 Skrevet 13. mai 2012 Dersom du fikk mensen 5 mai har du vel ikke hatt eggløsning enda? Selv tok jeg ut spiralen i oktober og ble gravid i februar/mars. 1
Wanita Skrevet 13. mai 2012 #6 Skrevet 13. mai 2012 Eggløsning?? Jeg har nemlig vært uggen og småkvalm rundt eggløsning siden jeg tok ut spiralen i august.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå